CIO Roku 2017: Michał Paprocki!
Agenda CIO 2018
Polskie CIO 100: inspiracja, prestiż, mapa wiedzy
CIO Roku 2005: gotowy na wyzwania rynku
CIO Roku 2006: zgłębianie świata indywidualistów
Optymistycznie o AI
CIO Roku 2007: ciągły rozwój, nauka, zdobywanie nowych umiejętności

Customer Experience. Cel główny transformacji cyfrowej  Być może najciekawszą perspektywę na cyfrową transformację reprezentują CMO, którzy za cel wszystkich zmian, wszystkich transformacji biznesu obierają Customer Experience.  Ze strony CIO, mocno zaangażowanych w procesy biznesowe przychodzi propozycja, aby cyfryzacja służyła w takim razie także uspójnieniu i uwspólnieniu podejścia proklienckiego – rozszerzenia go na klientów wewnętrznych. Czy cyfryzacja może być wspólną platformą do definiowania i traktowania klientów wewnętrznych i zewnętrznych według jednego punktu odniesienia – efektów budowy jego pozytywnego doświadczenia z interakcji.   Temat, który znalazł się w Agendzie CIO 2018 z rekomendacji Michała Paprockiego, CIO Roku 2017, obiecuje dużo świeżej i inspirującej dyskusji. 

Gartner prognozuje, że sztuczna inteligencji zacznie się łączyć z internetem rzeczy. Internet rzeczy to koncepcja, wedle której otaczające nas urządzenia (m.in. sprzęt AGD, RTV, oświetlenie, samochody) mogą pośrednio albo bezpośrednio gromadzić, przetwarzać lub wymieniać dane za pośrednictwem sieci komputerowej. Technologia ta wejdzie prawdopodobnie na kolejny szczebel rozwoju.Należy bowiem spodziewać się, że urządzenia zaczną samodzielnie komunikować się między sobą i pomagać w podejmowaniu decyzji. Należy zastanowić się nad korzyściami wynikającymi z  wykorzystania nowych możliwości, ale też nad zagrożeniami kryjącymi się w nowych funkcjonalnościach.Zapraszamy do dyskusji w Klubie CIO!

1 lutego 2018, Warszawa
Spotkanie zakończone

Michał Paprocki, CIO Roku 2017, zwyciężył w konkursie CIO Roku 2017 przedstawiając porywającą historię zmiany modelu działania i kierunku rozwoju ING Services Polska.   Licząca ponad 800 pracowników spółka świadczy usługi dla globalnej grupy ING. Jeszcze dwa lata temu możnaby nazwać ją liderem efektywności wśród „zwykłych” centrów usług. „Stworzyliśmy centrum usług wspólnych o doskonałych parametrach” – mówi Michał Paprocki. Ale jego zdaniem kontynuowanie ekstensywnego wzrostu, typowego dla polskiej branży ABSL, byłoby błędem. Oznaczałoby wpadniecie w pułapkę średniego rozwoju. 

9 listopada 2017, Warszawa
Spotkanie zakończone

Biznes i IT - ręka w rękę Ścisła współpraca usługodawcy - IT - z usługobiorcą, czyli użytkownikami. Czy ten model nadal jest aktualny? A może wyzwania cyfryzacji przełamują dotychczasowe schematy relacji biznesu z IT i pozwalają kreować nowe modele współpracy?

20 września 2017, Warszawa
Spotkanie zakończone

Machine learning jest z powodzeniem wykorzystywany w branży e-commerce oraz sprzedaży, znajduje zastosowanie w modelach scoringowych, analityce czy sieciach społecznościowych. Znane od wielu lat właściwości sieci neuronowych czy sztucznej inteligencji nie do końca zagościły jednak w firmach. I nie są doceniane jako strategiczne budowanie przewagi technologicznej na kolejne lata. Czy słusznie?