Tworzymy agendę na nowy rok
- CIO Online,
- 09.11.2012, godz. 15:10
9. Social networking
- Wewnętrzny i na zewnątrz social networking firmy w kontekście bezpieczeństwa danych klientów oraz danych kluczowych dla prowadzenia biznesu
- Czy CIO jest hamulcowym adaptacji firmy do działania w warunkach określonych przez rozwój Social Networking?
- Co gracze sceny SN sądzą o roli CIO i IT w firmie w świecie nowych mediów
- Sposoby adaptacji do FB
- SN jako narzędzie w procesie decyzyjnym i innowacyjnym
10. IT wobec gwałtownego rozwoju aplikacji mobilnych
- Jakie kompetencje powinien zgromadzić i jaką rolę powinien odegrać CIO i podległe mu IT we wspieraniu biznesu poprzez rozwiązania mobilne.
- Aplikacje mobilne dla użytku wewnętrznego: krytyczne aplikacje na urządzenia mobilne
11. Organizacja modelu pracy i struktury IT w nowych czasach
Rekomendacje tematów i zadań zebrane poza walnym spotkanie Klubu CIO.
1. Udział Klubu CIO w spotkaniach organizowanych przez inne środowiska menedżerskie: CFO, CMO, CEO, COO w celu poznania stanowiska innych i przekazania własnego stanowiska. (P. Poppe, CIO w Selenie)
W drugiej części spotkania rozmawialiśmy na temat konsumeryzacji IT. Swój punkt widzenia przedstawiła Anna Telakowiec, dyrektor marketingu w Bonduelle. Mobilne technologie i media społecznościowe zmieniają sposób zachowania konsumentów, a działy marketingu muszą na te zmiany odpowiadać. Potrzebne jest im wsparcie działów IT. Dlatego CIO powinni stać się partnerami dla dyrektorów marketingu, pomagać im w wyborze optymalnych rozwiązań, a także wskazywać innowacyjne kierunki inspirowane rozwojem technologii.