Failure-as-a-Service to koncepcja torująca drogę innowacyjności i efektywności we wprowadzaniu nowych produktów przez biznes. W czerwcu 2018 zagadnienie to było tematem spotkania Klubu CIO w Warszawie.
Ponadto, 66 CIO z czołowych polskich firm i instytucji odpowiedziało w ankiecie Klubu CIO na pytania dotyczące korzyści z wdrożenia środowiska i podejścia Failure-as-a-Service.
W ocenie CIO - uczestników badania:
W ankiecie zaprojektowanej we współpracy z partnerem merytorycznym Klubu CIO, firmą SER Group, udział wzięło 66 CIO z tak znaczących firm, jak: PLL LOT, Tauron, KDPW, Rosomak, Robert Bosch, Poczta Polska, AXA, Atlas, Alior, Sodexho, KGHM, AB, HL Tech, ING Tech, Coveris, Orange, Air Liquide, MPWiK Wrocław, Grupa Kęty, MetLife, Ericsson, InterCars, ABB, ING Tech, Marie Bizard Wine and Spirits, Politechnika Warszawska, Coveris, Mahle i inne.
Zapraszamy do pobrania raportu z badania CIO Insight – czerwiec/lipiec 2018.
FaaS – pilna potrzeba biznesu, nowe wyzwanie dla CIO!
Zachęcamy do komentarzy i wyrażania opinii na temat wyników badania i samej koncepcji FaaS oraz przesłania ich na adres e-mail – zostaną one uwzględnione we wrześniowym wydaniu magazynu CEO.
Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!