Wtorkowy Przegląd Prasy
- Monika Tomkiewicz,
- 23.04.2013, godz. 07:55
nju.mobile - nowa marka ma wabić niskimi cenami… T-Mobile wchodzi w chmurę… Spamerzy wykorzystują śmierć Chaveza… Wyniki finansowe Grupy TP nieco lepsze od oczekiwań… LG traci przez Apple… Google nie czuje się winnym… iPhone za 15 mln USD…
Dwudziestolatkowie chcą w pracy dostępu do social media i czasu dla przyjaciół
Dzisiejsi dwudziestolatkowie, przedstawiciele pokolenia Milenium, uważają, że komunikacja osobista w godzinach pracy jest prawem przysługującym pracownikowi, a nie przywilejem. Z raportu "Młodzi specjaliści w pracy" opublikowanego przez dział Ericsson ConsumerLab wynika, że pokolenie Milenium od idealnego pracodawcy oczekuje najnowszych technologii, bliskich kontaktów z przełożonymi i płaskiej struktury organizacyjnej.
RZECZPOSPOLITA
Google nie czuje się winnym
Eric Schmidt, były prezes, a obecnie szef rady nadzorczej Google, broni firmę przed zarzutami o unikanie płacenia podatków w Wielkiej Brytanii.
LG traci przez Apple
Koreańska grupa zarabia dużo mniej, skoro Apple ma również rozczarować zyskami.
Wyniki finansowe Grupy TP nieco lepsze od oczekiwań
W I kwartale 2013 roku przychody Grupy TP spadły o 7,2 proc. do 3,27 mld zł, EBITDA o 15,8 proc. do 1 mld zł, a zysk netto o 66,5 proc. do 81 mln zł - podał dziś telekom.
Spamerzy wykorzystują śmierć Chaveza
Po gwałtownym wzroście ilości spamu w lutym w pierwszym miesiącu wiosny poziom śmieciowej poczty wynosił 70,1 proc.
GAZETA PRAWNA
Sieć komórkowa T-Mobile przyspiesza w rywalizacji o klientów wśród małych i średnich firm. Wczoraj uruchomiła usługę T-Mobile Cloud pozwalającą firmom na przechowywanie dokumentów na zewnętrznych serwerach dostępnych przez internet z każdego miejsca, a także oferowanych w ten sposób aplikacji i programów informatycznych służących do prowadzenia firmy.
WYBORCZA.BIZ
nju.mobile - nowa marka ma wabić niskimi cenami
W bezpardonowej wojnie cenowej między operatorami Orange wypaliło z działa dużego kalibru - stworzyło zupełnie nową markę mającą zwabić klientów niskimi cenami i prostymi umowami na krótki okres w zamian za podstawowe usługi głosowo-esemesowe.
PULS BIZNESU
Pokryty złotem i wysadzany diamentami iPhone 5 jest do kupienia za 15 mln USD - informuje portal Mashable.