Wtorkowy Przegląd Prasy
- Andrzej Maciejewski,
- 14.02.2012, godz. 09:00
Huawei czyli wejście smoka... Google, Microsoft i Apple: Nie wykorzystamy patentów do zmonopolizowania rynku... Ciemna strona dominacji Apple’a... Marketingowa sztuczka: tani tablet, ale drogi dostęp do sieci... 5 milionów Polaków korzysta co miesiąc z serwisów randkowych...
COMPUTERWORLD
Chińska firma Huawei wybiła się na pozycję jednego z liderów rynku dostawców rozwiązań telekomunikacyjnych dla operatorów. Teraz skutecznie walczy o rynek przedsiębiorstw i aspiruje do grona czołowych producentów smartfonów. Jak udało się jej to osiągnąć w rekordowo krótkim czasie?
Google, Microsoft i Apple: Nie wykorzystamy patentów do zmonopolizowania rynku
Władze Google, Microsoft i Apple zapewniają regulatorów rynkowych i organizacje standaryzacyjne o czystości intencji w zakresie licencjonowania technologii kluczowych dla branży teleinformatycznej. Nie wszystkie deklaracje są jednak w pełni precyzyjne.
*** promocja***
Dlaczego firmy wybierają rozwiązania HP?
sprawdź:http://p1.idg.pl/r/2dd4c
*** promocja***
RZECZPOSPOLITA
iTunes pobudził rynek cyfrowej muzyki w Polsce
Przychody ze sprzedaży muzyki w Polsce w 2011 roku lekko spadły. Aż o 60 proc., m.in. dzięki startowi iTunesStore, wzrosły jednak wpływy z plików cyfrowych. Ten rok przyniesie szybki rozwój platform sprzedających nagrania w Internecie
GAZETA PRAWNA
Marketingowa sztuczka: tani tablet, ale drogi dostęp do sieci
Nie ma darmowego internetu. Ale i tak wiele osób łapie się na tę marketingową sztuczkę. Operatorzy komórkowi startują z kolejnymi promocjami na tablety, laptopy i mobilny internet, kusząc klientów obietnicą bezpłatnych usług.
5 milionów Polaków korzysta co miesiąc z serwisów randkowych
Gdy nadchodzą walentynki, uaktywniają się internetowe serwisy randkowe, a handlowcy zwiększają obroty.
NETWORLD
Ciemna strona dominacji Apple’a
Choć do iPhone’a należy mniej niż 10% rynku telefonii komórkowej, Apple czerpie z tego segmentu trzy czwarte zysków. Dzięki serwisowi iTunes koncern od lat utrzymuje się na pozycji lidera wśród dostawców muzyki online. Operatorzy, producenci sprzętu i sprzedawcy wydają się być bezradni wobec innowacyjnej i przemyślanej polityki Apple’a.