Miary efektywności biznesowej IT - Klub CIO 19.04.2012

Czy można mierzyć efektywność IT? Na ile możliwe jest to zwłaszcza w innowacyjnych branżach, gdzie konieczne są ciągłe zmiany i poszukiwania? Ja wygląda IT z punktu widzenia dyrektora finansowego? Na te pytania szukaliśmy odpowiedzi podczas spotkania Klubu CIO.

Miary efektywności biznesowej IT - Klub CIO 19.04.2012

Łukasz Neuman, dyrektor Pionu Informatyki i Telekomunikacji, Kruk SA, przedstawił swoje doświadczenia w dziedzinie maksymalizacji efektywności pracy w dziale IT. Jego zdaniem wielozadaniowość i wyśrubowane terminy nie sprawdzają się i wpływają na obniżenie wydajności zespołu. Najważniejsza jest motywacja, całościowe spojrzenie na cele firmy oraz elastyczność.

Miary efektywności biznesowej IT - Klub CIO 19.04.2012

Miary efektywności biznesowej IT - Klub CIO 19.04.2012

Drugą część spotkania stanowił panel dyskusyjny, w którym udział wzięli: Anna Pardej, Finance Director, Empik; Magdalena Skrok-Popa, CFO, Citibank International; Sławomir Soszyński, Head EMEA Strategy and Architecture Citigroup oraz Paweł Stępień, CFO w grupie deweloperskiej Jankowski Pulchny. Zgromadzeni na spotkaniu CIO brali udział w ożywionej dyskusji na temat miar efektywności IT, przedstawiając swój punkt widzenia przedstawicielom świata finansów.

Miary efektywności biznesowej IT - Klub CIO 19.04.2012

Miary efektywności biznesowej IT - Klub CIO 19.04.2012

Miary efektywności biznesowej IT - Klub CIO 19.04.2012

Miary efektywności biznesowej IT - Klub CIO 19.04.2012


TOP 200
Na ten temat
Partnerzy Klubu CIO
O Klubie

Klub CIO to niezależna organizacja, która istnieje od 2003 roku. Powstał z inicjatywy International Data Group Poland S.A., amerykańskiego wydawnictwa, które prowadzi Kluby CIO w wielu różnych krajach.

Stworzony dla dyrektorów IT Klub CIO, to przede wszystkim dwie wartości najczęściej podkreślane przez samych członków Klubu. Po pierwsze - poszerzanie zakresu swojej wiedzy oraz - po drugie - możliwość spotkania się w swobodnej atmosferze, w gronie znakomitych menedżerów i porozmawianie o tym, co ważne dla każdego CIO.

Jak działa Klub CIO?
  • regularne spotkania w gronie kilkudziesięciu CxO (w większości CIO)
  • 2,5 godziny programu merytorycznego plus 1-2 godziny networkingu
  • spotkania w Warszawie i innch miastach (Gdańsk, Wrocław, i in.)
  • komunikacja w ramach grupy Klub CIO na LinkedIn
  • serwis cxo.pl – służy wymianie wiedzy, doświadczeń, przedstawia historie i dokonania członków Klubu CIO
  • udział w badaniach i dostęp do ich wyników – unikalne źródło wiedzy o opiniach i doświadczeniach innych CIO
Warto brać udział w Klubie CIO, aby
  • rozwijać wiedzę o dobrych praktykach zarządzania IT
  • wymieniać doświadczenia z najlepszymi CIO
  • zyskać uznanie na forum firmy i w społeczności IT
  • poprawiać własną skuteczność w realizacja celów IT i firmy
  • budować lepsze zrozumienie roli i zadań nowoczesnego CIO
  • uzyskać realny wpływ na strategię firmy