Klub CIO w Warszawie, 23 września 2018

AI i RPA (Robotic Process Automation).

Rosnąca liczba firm i instytucji zwraca się ku rozwiązaniom pozwalającym automatyzować poprzez robotyzację swoje procesy. Zarówno Front office, jak i Back office… Impuls do działania może pochodzić z różnych miejsc w organizacji. Mocnym sojusznikiem robotyzacji okazuje się na przykład być HR, któremu coraz trudniej rekrutować pracowników na stanowiska związane z powtarzalną, schematyczną, nudną pracą.

A co dalej?

Czy i w jaki sposób robotyzowane procesy będą w stanie autonomicznie się optymalizować w oparciu o rozwiązania uczenia maszynowego? W jaki sposób i kto będzie wiązał architekturę zrobotyzowanych i „ludzkich” procesów? W jaki sposób włączać będą się w tę zmianę coraz bardziej autonomiczne systemy IT? Kto ustali hierarchię?

Przyszłość jest ciekawa, i jest tuż – jak wynika z dokonań zaproszonych na spotkanie gości z Alior Banku.


Zobacz również