IPR-Insights partnerem Klubu CIO

IPR-Insights podpisał z IDG Poland umowę o współpracy, na podstawie której został firmą-partnerem Klubu CIO. W planach współpracy na 2016 rok potwierdziliśmy m.in. spotkania w Warszawie i spotkanie w Gdańsku!

Pragnę z przyjemnością poinformować, że Klub CIO zyskuje w firmie IPR-Insights partnera o interesującym i bogatym doświadczeniu w obszarze zarządzania oprogramowaniem i doradztwa licencyjnego. IPR-Insights wzmacnia znakomite grono strategicznych partnerów-przyjaciół Klubu CIO, złożone z firm Accenture i Integrated Solutions.

IPR Insights wywodzi się z Węgier, powstała w 2002 r. Na czele polskiego oddziału firmy działającego od kwietnia 2015 r., stoi Janusz Krzyczkowski.

Klientami firmy są średnie i duże przedsiębiorstwa, m. in.: Sodexo Motivációs Rendszerek; Lufthansa Systems; Euronet Worldwide; Magyar Rádió; Sberbank Hungary; Generali Biztosító Zrt.; Magyar Telekom. Pierwszy projekt z obszaru Software Asset Management firma prowadziła w 2003 r., w 2005 r. wprowadziła rozwijany do dziś system SAM-Insights. System rozpoznaje 3,5 miliona plików wykonywalnych, baza SAM-Insights zawiera informacje o przeszło 94 tys. programów od 20 tys. producentów oprogramowania.

Informacje o nowym partnerze Klubu CIO: www.ipr-insights.pl

Klub CIO podczas gali CIO Roku 2015

Klub CIO podczas gali CIO Roku 2015


TOP 200
Na ten temat
Magazyny CXO
Partnerzy Klubu CIO
O Klubie

Klub CIO to niezależna organizacja, która istnieje od 2003 roku. Powstał z inicjatywy International Data Group Poland S.A., amerykańskiego wydawnictwa, które prowadzi Kluby CIO w wielu różnych krajach.

Stworzony dla dyrektorów IT Klub CIO, to przede wszystkim dwie wartości najczęściej podkreślane przez samych członków Klubu. Po pierwsze - poszerzanie zakresu swojej wiedzy oraz - po drugie - możliwość spotkania się w swobodnej atmosferze, w gronie znakomitych menedżerów i porozmawianie o tym, co ważne dla każdego CIO.

Jak działa Klub CIO?
  • regularne spotkania w gronie kilkudziesięciu CxO (w większości CIO)
  • 2,5 godziny programu merytorycznego plus 1-2 godziny networkingu
  • spotkania w Warszawie i innch miastach (Gdańsk, Wrocław, i in.)
  • komunikacja w ramach grupy Klub CIO na LinkedIn
  • serwis cxo.pl – służy wymianie wiedzy, doświadczeń, przedstawia historie i dokonania członków Klubu CIO
  • udział w badaniach i dostęp do ich wyników – unikalne źródło wiedzy o opiniach i doświadczeniach innych CIO
Warto brać udział w Klubie CIO, aby
  • rozwijać wiedzę o dobrych praktykach zarządzania IT
  • wymieniać doświadczenia z najlepszymi CIO
  • zyskać uznanie na forum firmy i w społeczności IT
  • poprawiać własną skuteczność w realizacja celów IT i firmy
  • budować lepsze zrozumienie roli i zadań nowoczesnego CIO
  • uzyskać realny wpływ na strategię firmy