FINALIŚCI CIO ROKU 2014

Jury CIO Roku 2014 podało listę zaproszonych do finałowego etapu konkursu. Będziemy mieli przywilej gościć znakomite grono CIO. Za nimi "krew, pot i łzy", jakie zostawili na przestrzeni ostatniego roku lub dwóch robiąc najlepsze IT w Polsce. Przed nimi radość z udziału i zwyciężania w CIO Roku.

W II etapie CIO Roku 2014 udział biorą:

• Paweł Fornalczyk (POLIN Muzeum Historii Żydów Polskich)

• Mirosław Forystek (ING Bank Śląski S.A.)

• Przemysław Henschke (PZU SA)

• Krzysztof Jarosz (PLL LOT S.A.)

• Andrzej Kaczmarczyk (Operator Logistyczny Paliw Płynnych)

• Bartłomiej Kahn (WARS S.A.)

• Andrzej Miron (Raiffeisen Polbank)

• Radosław Stępień (Ministerstwo Sprawiedliwości)

• Jacek Zawadzki (Best S.A. )

Gratulujemy znakomitych zgłoszeń i życzymy powodzenia w rozmowach z jurorami!

Rozstrzygnięcie poznamy 11 grudnia br. podczas Gali CIO Roku 2014. Do zobaczenia!


TOP 200
Na ten temat
Partnerzy Klubu CIO
O Klubie

Klub CIO to niezależna organizacja, która istnieje od 2003 roku. Powstał z inicjatywy International Data Group Poland S.A., amerykańskiego wydawnictwa, które prowadzi Kluby CIO w wielu różnych krajach.

Stworzony dla dyrektorów IT Klub CIO, to przede wszystkim dwie wartości najczęściej podkreślane przez samych członków Klubu. Po pierwsze - poszerzanie zakresu swojej wiedzy oraz - po drugie - możliwość spotkania się w swobodnej atmosferze, w gronie znakomitych menedżerów i porozmawianie o tym, co ważne dla każdego CIO.

Jak działa Klub CIO?
  • regularne spotkania w gronie kilkudziesięciu CxO (w większości CIO)
  • 2,5 godziny programu merytorycznego plus 1-2 godziny networkingu
  • spotkania w Warszawie i innch miastach (Gdańsk, Wrocław, i in.)
  • komunikacja w ramach grupy Klub CIO na LinkedIn
  • serwis cxo.pl – służy wymianie wiedzy, doświadczeń, przedstawia historie i dokonania członków Klubu CIO
  • udział w badaniach i dostęp do ich wyników – unikalne źródło wiedzy o opiniach i doświadczeniach innych CIO
Warto brać udział w Klubie CIO, aby
  • rozwijać wiedzę o dobrych praktykach zarządzania IT
  • wymieniać doświadczenia z najlepszymi CIO
  • zyskać uznanie na forum firmy i w społeczności IT
  • poprawiać własną skuteczność w realizacja celów IT i firmy
  • budować lepsze zrozumienie roli i zadań nowoczesnego CIO
  • uzyskać realny wpływ na strategię firmy