CIO 3 /2014: zapowiedź jesiennego numeru

Co w nowym wydaniu CIO Magazynu Dyrektorów IT?

Polski CIO na ścieżkach międzynarodowych, temat z Agendy CIO 2014, który znakomicie sprawdził się podczas spotkania Klubu CIO 8 maja w Warszawie, stał się tematem okładkowym wydania jesiennego. O swojej przygodzie z międzynarodowym IT opowiadał wówczas między innymi Robert Rogoziewicz, European IS/IT Manager, Nestle Waters. Przedstawiamy krótką zapowiedź tematu wydania:

Informacja i zarządzanie informacją jest tematem kilku tekstów w wydaniu.

Publikujemy rozmowę z Kirkiem Bradleyem, znaną osobistością z Krzemowej Doliny (m.in. jeden z pierwszych pracowników Oracle). Kirk mówi o dzisiejszym zarządzaniu informacją i jego przyszłości, która kreśli następująco mówi m.in.: „Stare problemy IT (w zakresie zarządzania informacją i danymi - red.) zostaną przerzucone na użytkowników, którzy nie są gotowi, by się z tym zmierzyć. Będą potrzebne nowe metody”.

Przytaczamy także przykłady dwóch wdrożeń rozwiązania, które służy w pierwszej mierze prostocie i czystości, adekwatności informacji. Kluczowych informacji. Mgławicowa wizualizacja zdarzeń układa się w Generali czy UFG we wzory, które administratorzy uczą się w sposób naturalny interpretować. Ucieczkę od iluzji prawowania kontroli nad sytuacją przynosi rozwiązanie firmy Flopsar (młoda, interesująca polska spółka IT). „Dzięki analizie ilości konkretnych wywołań w czasie, jesteśmy w stanie w bardzo łatwy sposób zdefiniować wzorce aktywności biznesowej, a w konsekwencji we właściwy sposób realizować zarządzanie pojemnością, wydajnością i popytem usług IT” – mówi Michał Zaremba z IT Infrastructure Project Manager w Grupie Generali.

W numerze także: wywiad z prof. Andrzejem Blikle o zmianie jaką niesie TQM; tekst Marka Szelągowskiego o przygotowaniu do wdrożenia BPMs; artykuł Jacka Pulwarskiego o standardach kwalifikacji IT - dla zawodowców i dla użytkowników i wiele innych.

Nowy numer CIO - już wkrótce.


TOP 200
Na ten temat
Magazyny CXO
Partnerzy Klubu CIO
O Klubie

Klub CIO to niezależna organizacja, która istnieje od 2003 roku. Powstał z inicjatywy International Data Group Poland S.A., amerykańskiego wydawnictwa, które prowadzi Kluby CIO w wielu różnych krajach.

Stworzony dla dyrektorów IT Klub CIO, to przede wszystkim dwie wartości najczęściej podkreślane przez samych członków Klubu. Po pierwsze - poszerzanie zakresu swojej wiedzy oraz - po drugie - możliwość spotkania się w swobodnej atmosferze, w gronie znakomitych menedżerów i porozmawianie o tym, co ważne dla każdego CIO.

Jak działa Klub CIO?
  • regularne spotkania w gronie kilkudziesięciu CxO (w większości CIO)
  • 2,5 godziny programu merytorycznego plus 1-2 godziny networkingu
  • spotkania w Warszawie i innch miastach (Gdańsk, Wrocław, i in.)
  • komunikacja w ramach grupy Klub CIO na LinkedIn
  • serwis cxo.pl – służy wymianie wiedzy, doświadczeń, przedstawia historie i dokonania członków Klubu CIO
  • udział w badaniach i dostęp do ich wyników – unikalne źródło wiedzy o opiniach i doświadczeniach innych CIO
Warto brać udział w Klubie CIO, aby
  • rozwijać wiedzę o dobrych praktykach zarządzania IT
  • wymieniać doświadczenia z najlepszymi CIO
  • zyskać uznanie na forum firmy i w społeczności IT
  • poprawiać własną skuteczność w realizacja celów IT i firmy
  • budować lepsze zrozumienie roli i zadań nowoczesnego CIO
  • uzyskać realny wpływ na strategię firmy