Zmiany w dziale IT ING Banku Śląskiego

Mirosław Forystek został Dyrektorem Banku, nadzorującym obszar IT w ING Banku Śląskim. W ramach Pionu IT utworzono również nową jednostkę banku - Departament Architektury.

Mirosław Forystek jest specjalistą w zakresie IT z ponad 20-letnim doświadczeniem. Zakres jego obowiązków, jako Dyrektora Pionu IT w ING Banku Śląskim, obejmuje opracowanie strategii oraz wdrożenie kolejnych strukturalnych rozwiązań informatycznych w banku. Zaawansowane technologie IT mają na celu upowszechnienie wśród klientów banku nowoczesnych, a jednocześnie łatwych w użytkowaniu funkcjonalności. Pozwolą również bankowi plasować się w czołówce liderów innowacyjności.

Mirosław Forystek związany jest z ING od początku kariery zawodowej. W 1993 roku rozpoczął pracę w Domu Maklerskim Banku Śląskiego. W 1998 roku objął w ING Banku Śląskim stanowisko audytora IT w Departamencie Kontroli Wewnętrznej, sprawując następnie funkcje kierownicze w kilku jednostkach banku. Przez ostatnie 4 lata pełnił obowiązki dyrektora Departamentu Eksploatacji Systemów, gdzie odpowiadał za dostarczanie usług hostingowych do spółek ING w Polsce. Jest absolwentem Cybernetyki Ekonomicznej i Informatyki na Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Na stanowisku Dyrektora Banku nadzorującego obszar IT zastąpił Mariusza Bondarczuka.

W ramach nowej struktury IT ING Banku Śląskiego utworzono również nową jednostkę - Departament Architektury. Nowy departament odpowiada za zarządzanie innowacjami IT a jego szefem został Roman Tyszkowski, związany z ING od 1993 roku. Roman Tyszkowski sprawował w ING Banku Śląskim funkcję naczelnika odpowiedzialnego za rozwój aplikacji Front End, zastępcy dyrektora odpowiedzialnego za Architekturę IT oraz Dyrektora Departamentu Rozwoju Aplikacji.

Nowa struktura Pionu IT w ING Banku Śląskim:

• Mirosław Forystek: Dyrektor Pionu IT oraz Dyrektor Zarządzania Aplikacjami

• Roman Tyszkowski: Dyrektor Departamentu Architektury

• Ludmiła Pisiewicz: Dyrektor Departamentu Rozwoju Aplikacji

• Marek Paweł Walczak: Dyrektor Departamentu Eksploatacji Systemów

• Dorota Konieczniak: Dyrektor Departamentu Wsparcia Informatycznego.


TOP 200
Na ten temat
Magazyny CXO
Partnerzy Klubu CIO
O Klubie

Klub CIO to niezależna organizacja, która istnieje od 2003 roku. Powstał z inicjatywy International Data Group Poland S.A., amerykańskiego wydawnictwa, które prowadzi Kluby CIO w wielu różnych krajach.

Stworzony dla dyrektorów IT Klub CIO, to przede wszystkim dwie wartości najczęściej podkreślane przez samych członków Klubu. Po pierwsze - poszerzanie zakresu swojej wiedzy oraz - po drugie - możliwość spotkania się w swobodnej atmosferze, w gronie znakomitych menedżerów i porozmawianie o tym, co ważne dla każdego CIO.

Jak działa Klub CIO?
  • regularne spotkania w gronie kilkudziesięciu CxO (w większości CIO)
  • 2,5 godziny programu merytorycznego plus 1-2 godziny networkingu
  • spotkania w Warszawie i innch miastach (Gdańsk, Wrocław, i in.)
  • komunikacja w ramach grupy Klub CIO na LinkedIn
  • serwis cxo.pl – służy wymianie wiedzy, doświadczeń, przedstawia historie i dokonania członków Klubu CIO
  • udział w badaniach i dostęp do ich wyników – unikalne źródło wiedzy o opiniach i doświadczeniach innych CIO
Warto brać udział w Klubie CIO, aby
  • rozwijać wiedzę o dobrych praktykach zarządzania IT
  • wymieniać doświadczenia z najlepszymi CIO
  • zyskać uznanie na forum firmy i w społeczności IT
  • poprawiać własną skuteczność w realizacja celów IT i firmy
  • budować lepsze zrozumienie roli i zadań nowoczesnego CIO
  • uzyskać realny wpływ na strategię firmy