Zarząd PZU większy o IT

Marcin Halbersztadt wchodzi do zarządu PZU, będzie nadzorował obszar IT. Zarząd jednej z największych polskich spółek powiększa się także o kolejne osoby: Bogusława Skuzę, Ryszarda Trepczyńskiego i Tomasza Tarkowskego.

Rada nadzorcza PZU S.A. w uchwale z 21 kwietnia br. powołała do zarządu nowych członków. Bogusław Skuza będzie odpowiadał za obszar biznesu korporacyjnego, Ryszard Trepczyński - odpowiedzialny będzie za obszar inwestycji, a Tomasz Tarkowski - za obszar likwidacji szkód i operacji. Przemysław Dąbrowski i Witold Jaworski pozostaną w zarządzie na kolejną kadencję.

Marcin Halbersztadt ukończył wydział Zarządzania i Informatyki Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Pracował w Prokom Software, Siemensie, pełnił funkcję prezesa zarządu spółki Allianz Business Services.

Jak napisano w komunikacie PZU "Marcin Hallbersztadt posiada szerokie doświadczenie w analizie oraz rozwoju systemów IT, zarządzaniu obszarem IT w organizacji z obszaru usług ubezpieczeniowych a także w zarządzaniu zmianą w obszarze IT, zwłaszcza w procesie centralizacji usług informatycznych oraz księgowych".

Obecnie pełni funkcję Prezesa Zarządu Halbersztadt Sp. z o.o. (obrót nieruchomościami), z której zamierza złożyć rezygnację z końcem kwietnia br. oraz prowadzi działalność gospodarczą pod nazwą Mediklinik Marcin Halbersztadt (usługi medyczne oraz obrót nieruchomościami), którą zamierza zawiesić na czas wykonywania funkcji członka Zarządu PZU.


TOP 200
Na ten temat
Partnerzy Klubu CIO
O Klubie

Klub CIO to niezależna organizacja, która istnieje od 2003 roku. Powstał z inicjatywy International Data Group Poland S.A., amerykańskiego wydawnictwa, które prowadzi Kluby CIO w wielu różnych krajach.

Stworzony dla dyrektorów IT Klub CIO, to przede wszystkim dwie wartości najczęściej podkreślane przez samych członków Klubu. Po pierwsze - poszerzanie zakresu swojej wiedzy oraz - po drugie - możliwość spotkania się w swobodnej atmosferze, w gronie znakomitych menedżerów i porozmawianie o tym, co ważne dla każdego CIO.

Jak działa Klub CIO?
  • regularne spotkania w gronie kilkudziesięciu CxO (w większości CIO)
  • 2,5 godziny programu merytorycznego plus 1-2 godziny networkingu
  • spotkania w Warszawie i innch miastach (Gdańsk, Wrocław, i in.)
  • komunikacja w ramach grupy Klub CIO na LinkedIn
  • serwis cxo.pl – służy wymianie wiedzy, doświadczeń, przedstawia historie i dokonania członków Klubu CIO
  • udział w badaniach i dostęp do ich wyników – unikalne źródło wiedzy o opiniach i doświadczeniach innych CIO
Warto brać udział w Klubie CIO, aby
  • rozwijać wiedzę o dobrych praktykach zarządzania IT
  • wymieniać doświadczenia z najlepszymi CIO
  • zyskać uznanie na forum firmy i w społeczności IT
  • poprawiać własną skuteczność w realizacja celów IT i firmy
  • budować lepsze zrozumienie roli i zadań nowoczesnego CIO
  • uzyskać realny wpływ na strategię firmy