W trosce o klienta
- 08.03.2010
Ustalenie strategii rozwoju dla głównego systemu Domu Maklerskiego Citi Handlowy, utrzymanie i pozyskanie nowych klientów Sektora Bankowości Detalicznej, poprawa szybkości działania systemu internetowego, elektroniczne zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów w banku - to wybrane korzyści, które udało się osiągnąć dzięki realizacji projektów biznesowych przeprowadzonych przez Pion Technologii w City Handlowym.
W 2009 r. Pion Technologii, którego szefem jest Anna Skubis, zrealizował około 200 projektów biznesowych. Do przedsięwzięć, które wpłynęły na poprawę efektywności procesów biznesowych, redukcję kosztów, dostarczenie innowacyjnych usług i produktów klientom banku, należą:
1. Projekt Promyk, polegający na uruchomieniu serwisu internetowego Domu Maklerskiego Citi Handlowy (DMBH), platformy internetowej do zarządzania rachunkiem inwestycyjnym opartej na aplikacji ePromak, rozbudowie aplikacji Promak do wersji Promak Plus. W wyniku realizacji nastąpił 10-proc. wzrost liczby rachunków detalicznych, a o 23% zwiększył się udział platformy internetowej w obrocie klientów detalicznych. Drugim elementem było wdrożenie nowej wersji systemu Promak i jego dostosowanie do nowych systemów regulatorów i regulacji prawnych, co przyczyniło się do rozwoju oferty produktowej i optymalizacji działania operacyjnego DMBH.
2. Projekt Akamai, którego celem było utrzymanie i pozyskanie nowych klientów GCG BHW oraz poprawa szybkości działania serwisu internetowego o co najmniej 50% poprzez redukcję czasu ładowania stron.
Zobacz również:
3. Projekt BPM, wdrożenie platformy klasy BPM umożliwiającej elektroniczne zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów za pomocą prostego w obsłudze graficznego interfejsu. BPM jest rozwiązaniem typu "human centric". Dzięki temu bank ma pełną kontrolę nad przebiegiem procesu biznesowego, elektronicznym obiegiem informacji
i dokumentów. Integracja z innymi systemami informatycznymi umożliwia redukcję ilości dokumentów w formie papierowej, poprawę efektywności i czasu obiegu informacji, podejmowanie decyzji biznesowych na podstawie danych historycznych oraz minimalizację błędów wynikających z ręcznego przetwarzania informacji i dokumentów.