Twarde i miękkie IT
- 08.03.2010
Co uzyskali pracownicy IT, a co ludzie biznesu?
IT otworzyło się na wparcie biznesu, definiując trzy kluczowe wartości: wyprzedzanie potrzeb biznesu, koncentracja na najważniejszych obszarach, projektach, aktywnościach oraz duma
z tego, że są częścią banku i mają wpływ na jego działalność. Problemy IT znikły z agendy zarządu, departament uzyskał pozytywny wizerunek i zaufanie. Biznes zainspirowany przez IT otworzył się na rozmowy dotyczące strategii.
Zobacz również:
1. Utworzenie Shared Service Centre wspierającego klientów wewnętrznych
w Ameryce, Azji, Europie Zachodniej i CEE w F Hoffman La Roche w Polsce.
2. Stworzenie w Indiach zespołu programistów wspierającego centrum Roche.
3. Rozwinięcie działów IT Getin International na Ukrainie oraz opracowanie strategii rozwoju IT.
4. Rozwinięcie Departamentu Rozwoju Systemów w AIG Consumer Finance.
5. Wprowadzenie w AIG, Roche i Lukas Banku kultury zarządzania organizacją IT opartej na dobrych relacjach z biznesem.
Ukończył Wydział Informatyki na Uniwersytecie Wrocławskim.
Jest absolwentem SGH i Ernst&Young: Executive Studies in Finance; AE we Wrocławiu: MBA; studiów podyplomowych: PM, Quality, HRM, psychologia, bankowość, biznes farmaceutyczny.