Styczniowe spotkanie Klubu CIO - fotorelacja

Zapraszamy do obejrzenia reportażu z pierwszej dyskusji klubowej w tym roku - Quo vadis, CIO?

var searchStr, searchStrParams, parameters, parameter, i; var searchStr = window.location.search.substr(1); var searchStrParams = searchStr.split('&'); parameters = {}; for (i = 0; i < searchStrParams.length; i += 1) { parameter = searchStrParams[i].split('='); parameters[parameter[0]] = decodeURIComponent(parameter[1]); } var svMobile = true; var svGalleryPath = parameters.galleryURL.substr(0, parameters.galleryURL.lastIndexOf('/') + 1); simpleviewer.ready(function () { simpleviewer.load('sv-container', '700px', '600px', '#ffffff', true, {galleryURL: '/galeria/67981/galeria_xml'}); });


TOP 200
Partnerzy Klubu CIO
O Klubie

Klub CIO to niezależna organizacja, która istnieje od 2003 roku. Powstał z inicjatywy International Data Group Poland S.A., amerykańskiego wydawnictwa, które prowadzi Kluby CIO w wielu różnych krajach.

Stworzony dla dyrektorów IT Klub CIO, to przede wszystkim dwie wartości najczęściej podkreślane przez samych członków Klubu. Po pierwsze - poszerzanie zakresu swojej wiedzy oraz - po drugie - możliwość spotkania się w swobodnej atmosferze, w gronie znakomitych menedżerów i porozmawianie o tym, co ważne dla każdego CIO.

Jak działa Klub CIO?
  • regularne spotkania w gronie kilkudziesięciu CxO (w większości CIO)
  • 2,5 godziny programu merytorycznego plus 1-2 godziny networkingu
  • spotkania w Warszawie i innch miastach (Gdańsk, Wrocław, i in.)
  • komunikacja w ramach grupy Klub CIO na LinkedIn
  • serwis cxo.pl – służy wymianie wiedzy, doświadczeń, przedstawia historie i dokonania członków Klubu CIO
  • udział w badaniach i dostęp do ich wyników – unikalne źródło wiedzy o opiniach i doświadczeniach innych CIO
Warto brać udział w Klubie CIO, aby
  • rozwijać wiedzę o dobrych praktykach zarządzania IT
  • wymieniać doświadczenia z najlepszymi CIO
  • zyskać uznanie na forum firmy i w społeczności IT
  • poprawiać własną skuteczność w realizacja celów IT i firmy
  • budować lepsze zrozumienie roli i zadań nowoczesnego CIO
  • uzyskać realny wpływ na strategię firmy