Polacy w konkursie European CIO of the Year 2006

Piątka polskich dyrektorów IT zmierzy się z kolegami z Europy w konkursie Europejski CIO Roku.

Ideą konkursu jest podkreślenie roli CIO w tworzeniu i realizacji strategii biznesowej, której sukces w coraz większym stopniu zależy od udanych implementacji rozwiązań technologicznych. Skrót CIO pochodzi od nazwy Chief Information Officer i w zachodnich organizacjach oznacza szefa obszaru IT, zasiadającego w zarządzie firmy.

Konkurs został zorganizowany przez International Data Group - największy na świecie koncern wydawniczy w branży komputerowej, w Polsce wydający m.in. tygodnik Computerworld i CIO Magazyn Dyrektorów IT.

W konkursie udział bierze najwyższa kadra menedżerska - ponad 50 dyrektorów IT z Europy. Polacy biorący udział w konkursie - Andrzej Galik, CIO w Thomson multimedia, Rafał Hanys, dyrektor IT Urzędu Miasta we Wrocławiu, Tomasz Matuła, dyrektor pionu IT w Telekomunikacji Polskiej, Dorota Poniatowska-Mańczak, CIO w Banku Zachodnim WBK oraz Tomasz Romanowski, CIO w Alstom Power - to członkowie Klubu CIO, elitarnej organizacji działającej od 4 lat, zrzeszającej polskich dyrektorów IT.

W gronie jurorów znajdą się eksperci i dziennikarze zajmujący się zarządzaniem i nowoczesnymi technologiami. Na początku kwietnia 2006 r jury wyłoni laureatów w 7 kategoriach.

Szczegóły: http://www.europeancioconference.com


TOP 200
Na ten temat
Wydarzenia
Magazyny CXO
Partnerzy Klubu CIO
O Klubie

Klub CIO to niezależna organizacja, która istnieje od 2003 roku. Powstał z inicjatywy International Data Group Poland S.A., amerykańskiego wydawnictwa, które prowadzi Kluby CIO w wielu różnych krajach.

Stworzony dla dyrektorów IT Klub CIO, to przede wszystkim dwie wartości najczęściej podkreślane przez samych członków Klubu. Po pierwsze - poszerzanie zakresu swojej wiedzy oraz - po drugie - możliwość spotkania się w swobodnej atmosferze, w gronie znakomitych menedżerów i porozmawianie o tym, co ważne dla każdego CIO.

Jak działa Klub CIO?
  • regularne spotkania w gronie kilkudziesięciu CxO (w większości CIO)
  • 2,5 godziny programu merytorycznego plus 1-2 godziny networkingu
  • spotkania w Warszawie i innch miastach (Gdańsk, Wrocław, i in.)
  • komunikacja w ramach grupy Klub CIO na LinkedIn
  • serwis cxo.pl – służy wymianie wiedzy, doświadczeń, przedstawia historie i dokonania członków Klubu CIO
  • udział w badaniach i dostęp do ich wyników – unikalne źródło wiedzy o opiniach i doświadczeniach innych CIO
Warto brać udział w Klubie CIO, aby
  • rozwijać wiedzę o dobrych praktykach zarządzania IT
  • wymieniać doświadczenia z najlepszymi CIO
  • zyskać uznanie na forum firmy i w społeczności IT
  • poprawiać własną skuteczność w realizacja celów IT i firmy
  • budować lepsze zrozumienie roli i zadań nowoczesnego CIO
  • uzyskać realny wpływ na strategię firmy