Nowoczesna komunikacja marketingowa

Platforma GetResponse jest dostępna już w 24 językach i obsługuje ponad 350 tys. klientów z 183 krajów, wysyłając im ponad miliard wiadomości miesięcznie, a wskaźnik dostarczalności wynosi 99,6 proc.

Szymon Grabowski, założyciel i CEO GetResponse

Gdańska firma GetResponse dostarcza marketingowcom innowacyjne rozwiązania do zarządzania kampaniami marketingowymi online, pozwalające osiągnąć sukces marketingowy oraz zmaksymalizować zwrot z inwestycji (ROI). Platforma GetResponse posiada zestaw prostych i skutecznych rozwiązań, dostosowanych zarówno do małych jak i dużych przedsiębiorstw. Ponad 300 profesjonalistów pracuje w biurach tej firmy w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Malezji, Rosji i Brazylii. Platforma jest wyposażona w szereg funkcjonalności i narzędzi niezbędnych dla prowadzenia zaawansowanych kampanii: email marketing, kreator landing pages, marketing automation, webinary, CRM, tworzenie autoresponderów, e-commerce, formularze i ankiety, zarządzanie bazą adresową, statystyki, integracje – a ponadto oferuje rozwiązania enterprise dla dużych przedsiębiorstw.

Nie ma ograniczeń co do liczby wysyłanych wiadomości. Można kontrolować czas wysyłki, edytować i zarządzać treścią wiadomości, platforma umożliwia również wysyłkę wiadomości w ustalonym dniu tygodnia.

Wykorzystując możliwości platformy można tworzyć targetowane listy subskrybentów, wysyłać newslettery, klipy wideo, emaile i kampanie follow-up. Użytkownik może wysyłać wiadomości wykorzystując responsywny design, wybierać spośród setek szablonów, tworzyć landing pages, formularze zapisu, a także organizować webinary oraz korzystać z narzędzi do analiz i statystyk.

Automatyzacja marketingu umożliwia firmom skuteczne i wydajne upłynnienie powtarzalnych zadań, dając marketerom więcej czasu na kontakt z nowymi klientami. Narzędzie marketing automation pozwala tworzyć nawet skomplikowane kampanie za pomocą prostego edytora drag and drop. Użytkownik może zaplanować całą ścieżkę działań tworząc wiele scenariuszy i obserwować w czasie rzeczywistym działania subskrybentów.
Integracja z platformami e-commerce powala śledzić aktywność i wysyłać wiadomości do osób odwiedzających sklep, porzucających koszyk oraz klientów, którzy zrealizowali zakupy. Funkcjonalność automatycznej segmentacji pozwala dostosować strategię marketingową do różnych potrzeb klientów. Dzięki funkcjonalności Perfect Timing, bazując na danych historycznych, można zoptymalizować czas wysyłki do każdego subskrybenta przewidując, kiedy najczęściej otwiera on pocztę elektroniczną. Obsługę mailingu ułatwia wbudowany CRM oraz możliwość integracji z wieloma serwisami i platformami e-commerce. Użytkownicy mają do dyspozycji ponad 100 gotowych do użycia integracji lub mogą zintegrować dowolną aplikację za pomocą API.

Platforma jest dostępna w 24 językach i obsługuje ponad 350 tys. klientów z 183 krajów, wysyłając im ponad miliard wiadomości miesięcznie, a wskaźnik dostarczalności wynosi 99,6 proc.

Do klientów GetResponse należą m.in. Carrefour, Polkomtel, CD Projekt, LPP, Vision Express, Unilever, Komputronik, PayU, Inglot i Wojas.

"Jesteśmy międzynarodową firmą, składającą się z entuzjastów nowych technologii. Znajdziesz wśród nas ekspertów z różnych dziedzin. Nieważne co robimy, zawsze jesteśmy kreatywni, otwarci na wiedzę i nowe doświadczenia. To właśnie dlatego w ciągu 20 lat udało nam się osiągnąć tyle sukcesów na całym świecie. Sukces naszych klientów daje nam energię do działania. Niezależnie od skali prowadzonych przez nich działań, naszym celem jest dostarczenie im najlepszych rozwiązań i wspieranie ich biznesu. Zawsze staramy się dać z siebie wszystko! Jesteśmy kreatywni, przenikliwi, nie boimy się podejmować ryzyka i nigdy nie spoczywamy na laurach. Jesteśmy ciągle głodni nowej wiedzy i doświadczeń, ponieważ kochamy to, co robimy"
– mówi Szymon Grabowski, założyciel i CEO GetResponse Sp. z o.o.