NADSZEDŁ CZAS.... CIO ROKU 2010!

NADSZEDŁ CZAS.... CIO ROKU 2010!

NADSZEDŁ CZAS.... CIO ROKU 2010!

CIO Roku 2010 został Tomasz Matuła, dyrektor Pionu Infrastruktury. Podczas laudacji, którą wygłosił w imieniu jury Jacek Pulwarski, CIO w PAP, podkreślona została konsekwencja i niezwykły upór laureata w przeprowadzeniu ogromnej zmiany technologicznej w największej firmie telekomunikacyjnej w Polsce.

Drugie miejsce w konkursie zajął Dariusz Stolarczyk, wiceprezes ds. operacji, IT i łańcucha dostaw w NFI Empik Fashion & Media, a trzecie miejsce - Józef Wacnik, dyrektor Wydziału Informatyki i Telekomunikacji w Polskim Radiu. Jury przyznało wyróżnienie Łukaszowi Neumanowi, dyrektorowi IT z firmy Kruk SA.

Tomasz Matuła jest od kilku lat członkiem Klubu CIO. Oprócz niego w konkursie brali udział także inni CIO ze środowiska Klubu, kwalifikując się do grona finałowej ósemki pretendentów do tytułu CIO Roku: Piotr Orłowski, DHL Express Central Europe; Jerzy Badowski, dyrektor IT w Inter Partner Assistance; Paweł Fornalczyk, dyrektor IT w PHP Polski Tytoń; Jarosław Klasa, szef IT w PKP Cargo. Zdaniem jury, "wszyscy uczestnicy tegorocznej edycji konkursu dowiedli, że odnieśli w 2010 r. w swoich firmach zwycięstwa, dokonując ważnych zmian". Serdecznie gratulujemy laureatom, finalistom i uczestnikom konkursu!

Gala tegorocznej, 8. edycji Konkursu CIO Roku odbyła się w w Warszawie. W wydarzeniu udział wzięło ponad 120 osób ze środowiska top menedżerów IT.


TOP 200
Na ten temat
Magazyny CXO
Partnerzy Klubu CIO
O Klubie

Klub CIO to niezależna organizacja, która istnieje od 2003 roku. Powstał z inicjatywy International Data Group Poland S.A., amerykańskiego wydawnictwa, które prowadzi Kluby CIO w wielu różnych krajach.

Stworzony dla dyrektorów IT Klub CIO, to przede wszystkim dwie wartości najczęściej podkreślane przez samych członków Klubu. Po pierwsze - poszerzanie zakresu swojej wiedzy oraz - po drugie - możliwość spotkania się w swobodnej atmosferze, w gronie znakomitych menedżerów i porozmawianie o tym, co ważne dla każdego CIO.

Jak działa Klub CIO?
  • regularne spotkania w gronie kilkudziesięciu CxO (w większości CIO)
  • 2,5 godziny programu merytorycznego plus 1-2 godziny networkingu
  • spotkania w Warszawie i innch miastach (Gdańsk, Wrocław, i in.)
  • komunikacja w ramach grupy Klub CIO na LinkedIn
  • serwis cxo.pl – służy wymianie wiedzy, doświadczeń, przedstawia historie i dokonania członków Klubu CIO
  • udział w badaniach i dostęp do ich wyników – unikalne źródło wiedzy o opiniach i doświadczeniach innych CIO
Warto brać udział w Klubie CIO, aby
  • rozwijać wiedzę o dobrych praktykach zarządzania IT
  • wymieniać doświadczenia z najlepszymi CIO
  • zyskać uznanie na forum firmy i w społeczności IT
  • poprawiać własną skuteczność w realizacja celów IT i firmy
  • budować lepsze zrozumienie roli i zadań nowoczesnego CIO
  • uzyskać realny wpływ na strategię firmy