Marcin Warszewski dyrektorem Deloitte Digital

Deloitte Digital rozbudowuje swoje kompetencje w obszarze transformacji cyfrowej dla firm z sektora ubezpieczeniowego. Od 2 stycznia do zespołu dołączył Marcin Warszewski. Nowy dyrektor to ekspert z 20-letnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach związanych z bankowością i ubezpieczeniami. Swoją wiedzą i doświadczeniem wesprze zespół Deloitte Digital w projektach cyfrowej transformacji branży.

Marcin Warszewski jest absolwentem informatyki na Politechnice Warszawskiej. Ukończył liczne szkolenia dotyczące wykorzystania nowoczesnych technologii informatycznych w biznesie, m.in. na Harvard Business School i University of Oxford. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w międzynarodowych firmach konsultingowych. Nowy dyrektor w Deloitte Digital jest ekspertem w projektach cyfrowej transformacji sektora ubezpieczeniowego. Przez ostatnie kilka lat był związany z firmą Allianz, gdzie odpowiadał za wdrożenie cyfrowej platformy sprzedaży, produktów, usprawnień procesowych i doświadczeń klienta. Zajmował się także marketingiem i komunikacją.

– W sektorze ubezpieczeniowym panuje znaczna konkurencja, dlatego tak ważne jest podejmowanie przez uczestników tego rynku wszelkich działań, które nie tylko będą rynkowym wyróżnikiem, lecz także pozwolą kompleksowo dostosować ofertę do zmieniających się oczekiwań klientów. Ciekawe i innowacyjne produkty ubezpieczeniowe, elastyczność czy łatwy i szybki sposób obsługi klienta to główne czynniki, które pozwalają zachować konkurencyjność w tym sektorze –
komentuje Jan Michalski, lider Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej.

Cyfrowa era przynosi organizacjom nie tylko liczne możliwości rozwoju, lecz także coraz większe wyzwania. Deloitte Digital stał się zatem przewodnikiem, który oferuje kompleksowe wsparcie w przeprowadzeniu cyfrowej transformacji biznesu. Jako część firmy doradczej Deloitte łączy w sobie doradztwo strategiczne, usługi kreatywno-marketingowe oraz wdrożenie zaawansowanych rozwiązań technologicznych.

– Technologia to już nie tylko narzędzia automatyzacji i wsparcia istniejących procesów, ale też aktywatory nowych produktów, usług i kanałów sprzedaży. Zespół Deloitte Digital ma unikatowe kompetencje w tym zakresie. Nowe wymagania rynkowe wymagają jednak ciągłego uzupełniania kwalifikacji ekspertów. Cieszę się, że dołączyłem do Deloitte Digital i będę mógł przyczynić się do dalszego rozwoju tego zespołu. Naszym klientom da to możliwość korzystania z coraz bardziej zróżnicowanych doświadczeń i wiedzy –
mówi Marcin Warszewski.