Konkurs CIO Roku: zmagania finalistów

Znamy już finalistów VIII edycji Konkursu CIO Roku. Trwają rozmowy II etapu konkursu.

Zakończył się pierwszy etap Konkursu CIO Roku. W drugim, finałowym etapie VIII edycji Konkursu CIO Roku udział biorą:

Jerzy Badowski, Inter Partner Assistance

Paweł Fornalczyk, PHP Polski Tytoń

Jarosław Klasa, PKP Cargo

Tomasz Matuła, TP

Łukasz Neuman, Kruk S.A.

Piotr Orłowski, DHL Express Central Europe

Dariusz Stolarczyk, NFI Empik Media & Fashion

Józef Wacnik, Polskie Radio.

Jury Konkursu CIO Roku wybrało i zaprosiło na rozmowy konkursowe finalistów spośród nadesłanych ankiet na podstawie punktacji poszczególnych elementów zgłoszenia. Rozmowa konkursowa składa się z prezentacji prowadzonej według planu:

- autoprezentacja - stanowisko, odpowiedzialność, zespół, zrealizowane i zaplanowane działania;

- wyzwanie biznesowe, które podejmują działania będące przedmiotem konkursowego zgłoszenia;

- opis realizacji: analiza, działanie, zamknięcie działań;

- własna ocena stopnia, w jakim wyzwanie biznesowe zostało wypełnione;

- "odpryski" - uboczne korzyści ze zrealizowanych projektów i wizja na przyszłość.

Rozmowy potrwają do piątku 14 stycznia. Werdykt jury, które będzie obradować po wszystkich konkursowych rozmowach, zostanie ogłoszony 27 stycznia 2011 r., podczas uroczystej Gali Konkursu CIO Roku w Hotel Sofitel Warsaw Victoria.

Więcej o Gali:

http://klubcio.pl/konkurs/2010/gala.asp .

i Konkursie CIO Roku - obecnej edycji oraz historii:

http://klubcio.pl/konkurs/okonkursie.asp

http://klubcio.pl/konkurs/historia.asp .


TOP 200
Na ten temat
Magazyny CXO
Partnerzy Klubu CIO
O Klubie

Klub CIO to niezależna organizacja, która istnieje od 2003 roku. Powstał z inicjatywy International Data Group Poland S.A., amerykańskiego wydawnictwa, które prowadzi Kluby CIO w wielu różnych krajach.

Stworzony dla dyrektorów IT Klub CIO, to przede wszystkim dwie wartości najczęściej podkreślane przez samych członków Klubu. Po pierwsze - poszerzanie zakresu swojej wiedzy oraz - po drugie - możliwość spotkania się w swobodnej atmosferze, w gronie znakomitych menedżerów i porozmawianie o tym, co ważne dla każdego CIO.

Jak działa Klub CIO?
  • regularne spotkania w gronie kilkudziesięciu CxO (w większości CIO)
  • 2,5 godziny programu merytorycznego plus 1-2 godziny networkingu
  • spotkania w Warszawie i innch miastach (Gdańsk, Wrocław, i in.)
  • komunikacja w ramach grupy Klub CIO na LinkedIn
  • serwis cxo.pl – służy wymianie wiedzy, doświadczeń, przedstawia historie i dokonania członków Klubu CIO
  • udział w badaniach i dostęp do ich wyników – unikalne źródło wiedzy o opiniach i doświadczeniach innych CIO
Warto brać udział w Klubie CIO, aby
  • rozwijać wiedzę o dobrych praktykach zarządzania IT
  • wymieniać doświadczenia z najlepszymi CIO
  • zyskać uznanie na forum firmy i w społeczności IT
  • poprawiać własną skuteczność w realizacja celów IT i firmy
  • budować lepsze zrozumienie roli i zadań nowoczesnego CIO
  • uzyskać realny wpływ na strategię firmy