Klub CIO o architekturze

Przyszłość architektury korporacyjnej na przykładzie potężnych grup: PZU i Tauron dyskutowaliśmy w licznym i znakomitym gronie do późnego wieczora. Zanim przyjdzie czas na większe omówienia - krótki fotoreportaż ze spotkania.

Slajd z prezentacji Przemka Henschkego ze spotkania Klubu CIO.

Dwa duże wystąpienia, strategiczne studia przypadku z grup PZU i Tauron, które przedstawili Przemek Henschke oraz Łukasz Krause wypełniły pierwszą część spotkania.

W drugiej perspektywę cyberbezpieczeństwa w ocenie efektywności architektury korporacyjnej omówili Ewa Śniechowska (Palo Alto Networks) oraz Przemysław Dęba, dyrektor bezpieczeństwa teleinformatycznego w Orange Polska.

Spotkanie i zagadnienie przyszłości architektury korproacyjnej opdsumowała dyskusja z udziałem Ewy Śniechowskiej, Prof. Andrzeja Sobczaka (SGH) oraz dr Grzegorza Gruchmana (Software AG).


TOP 200
Na ten temat
Magazyny CXO
Partnerzy Klubu CIO
O Klubie

Klub CIO to niezależna organizacja, która istnieje od 2003 roku. Powstał z inicjatywy International Data Group Poland S.A., amerykańskiego wydawnictwa, które prowadzi Kluby CIO w wielu różnych krajach.

Stworzony dla dyrektorów IT Klub CIO, to przede wszystkim dwie wartości najczęściej podkreślane przez samych członków Klubu. Po pierwsze - poszerzanie zakresu swojej wiedzy oraz - po drugie - możliwość spotkania się w swobodnej atmosferze, w gronie znakomitych menedżerów i porozmawianie o tym, co ważne dla każdego CIO.

Jak działa Klub CIO?
  • regularne spotkania w gronie kilkudziesięciu CxO (w większości CIO)
  • 2,5 godziny programu merytorycznego plus 1-2 godziny networkingu
  • spotkania w Warszawie i innch miastach (Gdańsk, Wrocław, i in.)
  • komunikacja w ramach grupy Klub CIO na LinkedIn
  • serwis cxo.pl – służy wymianie wiedzy, doświadczeń, przedstawia historie i dokonania członków Klubu CIO
  • udział w badaniach i dostęp do ich wyników – unikalne źródło wiedzy o opiniach i doświadczeniach innych CIO
Warto brać udział w Klubie CIO, aby
  • rozwijać wiedzę o dobrych praktykach zarządzania IT
  • wymieniać doświadczenia z najlepszymi CIO
  • zyskać uznanie na forum firmy i w społeczności IT
  • poprawiać własną skuteczność w realizacja celów IT i firmy
  • budować lepsze zrozumienie roli i zadań nowoczesnego CIO
  • uzyskać realny wpływ na strategię firmy