Innowacje biznesowe i technologiczne prowadzą do sukcesu

Nowoczesna analityka, zarządzanie płynnością i ryzykiem, nowe sposoby zaangażowania klientów, innowacyjne podejście do zakupów, scenariusze biznesowe wspierane przez technologie SAP z obszarów in-memory, rozwiązań mobilnych i chmurowych – to tematy, które będą szeroko dyskutowane podczas tegorocznej konferencji SAP Forum Polska.

Największe wydarzenie SAP organizowane dla klientów – obecnych i potencjalnych – oraz partnerów odbędzie się w dniach 11–13 czerwca 2014 r. w Hotelu Sheraton Conference & SPA w Sopocie.

W czasie spotkania, realizowanego w tym roku pod hasłem „Innovation through Simplification”, będą omawiane najnowsze kierunki rynkowe i prezentowane innowacyjne rozwiązania dla biznesu i instytucji publicznych. Uczestnicy będą mieli okazję poznać przykłady zmian modeli biznesowych i wdrożeń, które udało się zrealizować dzięki innowacjom firmy SAP zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Oto wybrane tematy konferencji: Innowacje w modelach biznesowych, czyli jak osiągnąć przewagę konkurencyjną – dyskusja panelowa; Innovation through Simplification; SAP Enterprise Support w praktyce; SAP Fiori – pełne wsparcie procesów biznesowych w każdym miejscu i na dowolnym urządzeniu; Nowoczesne formy edukacji – dostępne na wyciągnięcie ręki; Globalizacja w SAP – rozwiązania bez granic; Ludzkie oblicze chmury. Przewidziany jest także wykład gościa specjalnego.

Oprócz wykładów ekspertów, dyskusji panelowej i prezentacji sukcesów firm osiągniętych dzięki rozwiązaniom organizatora, odbędą się także sesje networkingowe i roundtable, które sprzyjają wymianie doświadczeń oraz dyskusji o kierunkach rozwoju finansów analityki, sprzedaży, serwisu i marketingu, zarządzania zamówieniami i zakupami. Sesje równoległe będą prowadzone w czterech blokach tematycznych:

1. Analityka biznesowa, finanse i controling;

2. Zakupy, zaopatrzenie i zasoby;

3. Sprzedaż, serwis, marketing;

4. Technologie, zarządzanie IT.

Organizatorzy zapraszają do udziału w konferencji kadrę zarządzającą, osoby odpowiedzialne za realizację strategii biznesowej oraz specjalistów IT, którzy wspierają biznes we wdrażaniu rozwiązań IT.

CIO Magazyn Dyrektorów IT jest patronem medialnym wydarzenia.


TOP 200
Na ten temat
Magazyny CXO
Partnerzy Klubu CIO
O Klubie

Klub CIO to niezależna organizacja, która istnieje od 2003 roku. Powstał z inicjatywy International Data Group Poland S.A., amerykańskiego wydawnictwa, które prowadzi Kluby CIO w wielu różnych krajach.

Stworzony dla dyrektorów IT Klub CIO, to przede wszystkim dwie wartości najczęściej podkreślane przez samych członków Klubu. Po pierwsze - poszerzanie zakresu swojej wiedzy oraz - po drugie - możliwość spotkania się w swobodnej atmosferze, w gronie znakomitych menedżerów i porozmawianie o tym, co ważne dla każdego CIO.

Jak działa Klub CIO?
  • regularne spotkania w gronie kilkudziesięciu CxO (w większości CIO)
  • 2,5 godziny programu merytorycznego plus 1-2 godziny networkingu
  • spotkania w Warszawie i innch miastach (Gdańsk, Wrocław, i in.)
  • komunikacja w ramach grupy Klub CIO na LinkedIn
  • serwis cxo.pl – służy wymianie wiedzy, doświadczeń, przedstawia historie i dokonania członków Klubu CIO
  • udział w badaniach i dostęp do ich wyników – unikalne źródło wiedzy o opiniach i doświadczeniach innych CIO
Warto brać udział w Klubie CIO, aby
  • rozwijać wiedzę o dobrych praktykach zarządzania IT
  • wymieniać doświadczenia z najlepszymi CIO
  • zyskać uznanie na forum firmy i w społeczności IT
  • poprawiać własną skuteczność w realizacja celów IT i firmy
  • budować lepsze zrozumienie roli i zadań nowoczesnego CIO
  • uzyskać realny wpływ na strategię firmy