Gala CIO w Pałacu Sobańskich

Tegoroczna Gala, na której ogłosiliśmy zdobywcę tytułu CIO Roku 2005, odbyła się 1 grudnia wieczorem w pięknych wnętrzach Pałacu Sobańskich w Warszawie.

Tegoroczna Gala, na której ogłosiliśmy zdobywcę tytułu CIO Roku 2005, odbyła się 1 grudnia wieczorem w pięknych wnętrzach Pałacu Sobańskich w Warszawie.

Piękniejsza połowa duetu konferansjerów, Magda Szczodrońska z IDG Poland

Piękniejsza połowa duetu konferansjerów, Magda Szczodrońska z IDG Poland

Sali Kryształowej zebrało się 100 osób, wśród nich głównie członkowie Klubu CIO oraz inni - menedżerowie i osoby, które gościły w Klubie w ostatnich latach. W programie uroczystości, poza częścią oficjalną, znalazł się występ zespołu 4-TE, a także Michała Ogórka, który starał się udowodnić, że Internet jest... płci męskiej. Zgromadzeni na sali mężczyźni mogli przy tej okazji przypomnieć sobie zwłaszcza te cechy, o których na co dzień najchętniej zapominają.

Kwartet 4-TE rozpoczął wieczór utworem Flinstons. Także później instrumentalistki pokazały, jak humorem i dystansem do klasyki potrafią bawić gości i siebie.

Kwartet 4-TE rozpoczął wieczór utworem Flinstons. Także później instrumentalistki pokazały, jak humorem i dystansem do klasyki potrafią bawić gości i siebie.

Wielka Trójka 2005, od lewej: Tomasz Matuła z Telekomunikacji Polskiej (2. miejsce w konkursie), Rafał Hanys z Urzędu Miasta we Wrocławiu (CIO Roku), Sławomir Kierner z Procter&Gamble (3. miejsce w konkursie)

Wielka Trójka 2005, od lewej: Tomasz Matuła z Telekomunikacji Polskiej (2. miejsce w konkursie), Rafał Hanys z Urzędu Miasta we Wrocławiu (CIO Roku), Sławomir Kierner z Procter&Gamble (3. miejsce w konkursie)

Wytrawna altówka, cierpkie skrzypce i prześliczna wiolonczelistka…

Wytrawna altówka, cierpkie skrzypce i prześliczna wiolonczelistka…

"Internet jest jak mężczyzna" - mówił Michał Ogórek. "Leniwy, niczego nie może znaleźć i ciągle myśli o seksie".

"Internet jest jak mężczyzna" - mówił Michał Ogórek. "Leniwy, niczego nie może znaleźć i ciągle myśli o seksie".

W Sali Kryształowej stanęła setka gości - członków i przyjaciół Klubu CIO

W Sali Kryształowej stanęła setka gości - członków i przyjaciół Klubu CIO

Od lewej: Tomasz Matuła, Rafał Hanys, Kazimierz Szot oraz Andrzej Galik

Od lewej: Tomasz Matuła, Rafał Hanys, Kazimierz Szot oraz Andrzej Galik

Sponsorami tegorocznej Gali CIO były firmy: Computer Associates, MT&DC, OKI, SAS - wszystkie są stałymi sponsorami Klubu CIO. A także: Altkom Akademia, CSS, Europa Sportregion, Randstad InfoStaff oraz Martrix.pl jako sponsor nagród rzeczowych.


TOP 200
Na ten temat
Wydarzenia
Magazyny CXO
Partnerzy Klubu CIO
O Klubie

Klub CIO to niezależna organizacja, która istnieje od 2003 roku. Powstał z inicjatywy International Data Group Poland S.A., amerykańskiego wydawnictwa, które prowadzi Kluby CIO w wielu różnych krajach.

Stworzony dla dyrektorów IT Klub CIO, to przede wszystkim dwie wartości najczęściej podkreślane przez samych członków Klubu. Po pierwsze - poszerzanie zakresu swojej wiedzy oraz - po drugie - możliwość spotkania się w swobodnej atmosferze, w gronie znakomitych menedżerów i porozmawianie o tym, co ważne dla każdego CIO.

Jak działa Klub CIO?
  • regularne spotkania w gronie kilkudziesięciu CxO (w większości CIO)
  • 2,5 godziny programu merytorycznego plus 1-2 godziny networkingu
  • spotkania w Warszawie i innch miastach (Gdańsk, Wrocław, i in.)
  • komunikacja w ramach grupy Klub CIO na LinkedIn
  • serwis cxo.pl – służy wymianie wiedzy, doświadczeń, przedstawia historie i dokonania członków Klubu CIO
  • udział w badaniach i dostęp do ich wyników – unikalne źródło wiedzy o opiniach i doświadczeniach innych CIO
Warto brać udział w Klubie CIO, aby
  • rozwijać wiedzę o dobrych praktykach zarządzania IT
  • wymieniać doświadczenia z najlepszymi CIO
  • zyskać uznanie na forum firmy i w społeczności IT
  • poprawiać własną skuteczność w realizacja celów IT i firmy
  • budować lepsze zrozumienie roli i zadań nowoczesnego CIO
  • uzyskać realny wpływ na strategię firmy