Fotorelacja z wrocławskiego wrześniowego Spotkania Klubu CIO "BPMS - rozwiązania i podejście procesowe"

Klub CIO, 9 września, Wrocław. BPMS i podejście procesowe.

Fotorelacja z wrocławskiego wrześniowego Spotkania Klubu CIO "BPMS - rozwiązania i podejście procesowe"

Kolejne spotkanie w ramach wrocławskiej Agendy CIO. W jej realizacji współpracujemy z Findwise oraz VMware. 9 września w hotelu Radisson Blu przy ul. Purkynyego odbyła się dyskusja w gronie 20 szefów IT z wrocławskiej loży Klubu CIO, z udziałem m.in. Małgorzaty Ryniak, dyrektora generalnego Volvo IT, Beaty Sosnowskiej, CIO w VB Leasing, Piotra Pawłowskiego, CIO KGHM, Przemysława Aksiuczyca, CIO Netii. Dyskusja toczyła się wokół tez przedstawionych w wystąpieniach Tomasza Urbańskiego, top menedżera znanego m.in. z PKP Informatyka i Orange, Andrzeja Miciałkiewicza z Findwise oraz Krzysztofa Waszkiewicza z VMware.

Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji ze spotkania!


TOP 200
Partnerzy Klubu CIO
O Klubie

Klub CIO to niezależna organizacja, która istnieje od 2003 roku. Powstał z inicjatywy International Data Group Poland S.A., amerykańskiego wydawnictwa, które prowadzi Kluby CIO w wielu różnych krajach.

Stworzony dla dyrektorów IT Klub CIO, to przede wszystkim dwie wartości najczęściej podkreślane przez samych członków Klubu. Po pierwsze - poszerzanie zakresu swojej wiedzy oraz - po drugie - możliwość spotkania się w swobodnej atmosferze, w gronie znakomitych menedżerów i porozmawianie o tym, co ważne dla każdego CIO.

Jak działa Klub CIO?
  • regularne spotkania w gronie kilkudziesięciu CxO (w większości CIO)
  • 2,5 godziny programu merytorycznego plus 1-2 godziny networkingu
  • spotkania w Warszawie i innch miastach (Gdańsk, Wrocław, i in.)
  • komunikacja w ramach grupy Klub CIO na LinkedIn
  • serwis cxo.pl – służy wymianie wiedzy, doświadczeń, przedstawia historie i dokonania członków Klubu CIO
  • udział w badaniach i dostęp do ich wyników – unikalne źródło wiedzy o opiniach i doświadczeniach innych CIO
Warto brać udział w Klubie CIO, aby
  • rozwijać wiedzę o dobrych praktykach zarządzania IT
  • wymieniać doświadczenia z najlepszymi CIO
  • zyskać uznanie na forum firmy i w społeczności IT
  • poprawiać własną skuteczność w realizacja celów IT i firmy
  • budować lepsze zrozumienie roli i zadań nowoczesnego CIO
  • uzyskać realny wpływ na strategię firmy