CIO vs dostawcy IT - nowe oblicze modernizacji technologicznej

Tematem październikowego spotkania Klubu CIO była modernizacja technologiczna. Przygotowaliśmy dyskusję w formie debaty oksfordzkiej, w której uczestniczyli dyrektorzy IT oraz dostawcy.

CIO vs dostawcy IT - nowe oblicze modernizacji technologicznej

Stronę CIO reprezentowali: Przemysław Henschke - PZU, Krzysztof Wykręt - Sanofi Aventis oraz Sławomir Panasiuk - KDPW. Po stronie dostawców w szranki stanęli: Marek Szczepański - Oki Systems, Dariusz Śliwowski - IBM Polska oraz Andrzej Zając - .

CIO vs dostawcy IT - nowe oblicze modernizacji technologicznej

Teza, której mieli bronić CIO została postawiona w bardzo przewrotny sposób: CIO nie powinien odpowiadać za modernizację technologiczną. Głosowanie publiczności wyłoniło zwycięską drużynę, okazali się nią być dostawcy, którzy twierdzili, że to dyrektorzy IT, a nie oni, są ostatecznie odpowiedzialni za zmiany technologiczne w firmach.

Drugą część spotkania poświęciliśmy tematyce związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Redakcja CIO Magazynu Dyrektorów IT oraz magazynu Computerworld, przy współpracy z ośrodkiem badawczym TNS Polska, przeprowadziła badanie "AudIT - najlepsze miejsce pracy IT w Polsce w 2012 r" Poziom satysfakcji z pracy, poziom zaangażowania pracowników, warunki zatrudnienia, wizerunek firmy, relacje z przełożonymi - w anonimowych ankietach pracownicy stanowisk IT w firmach, od programistów i administratorów po analityków i menedżerów IT oceniali swoich pracodawców. W następnym etapie o swoim podejściu do organizacji i zarządzania pracownikami w pogłębionych wywiadach wypowiadali się CIO i CHRO. Wyróżnione zostały firmy: , Sp. z o.o. oraz UPC.

CIO vs dostawcy IT - nowe oblicze modernizacji technologicznej


TOP 200
Na ten temat
Partnerzy Klubu CIO
O Klubie

Klub CIO to niezależna organizacja, która istnieje od 2003 roku. Powstał z inicjatywy International Data Group Poland S.A., amerykańskiego wydawnictwa, które prowadzi Kluby CIO w wielu różnych krajach.

Stworzony dla dyrektorów IT Klub CIO, to przede wszystkim dwie wartości najczęściej podkreślane przez samych członków Klubu. Po pierwsze - poszerzanie zakresu swojej wiedzy oraz - po drugie - możliwość spotkania się w swobodnej atmosferze, w gronie znakomitych menedżerów i porozmawianie o tym, co ważne dla każdego CIO.

Jak działa Klub CIO?
  • regularne spotkania w gronie kilkudziesięciu CxO (w większości CIO)
  • 2,5 godziny programu merytorycznego plus 1-2 godziny networkingu
  • spotkania w Warszawie i innch miastach (Gdańsk, Wrocław, i in.)
  • komunikacja w ramach grupy Klub CIO na LinkedIn
  • serwis cxo.pl – służy wymianie wiedzy, doświadczeń, przedstawia historie i dokonania członków Klubu CIO
  • udział w badaniach i dostęp do ich wyników – unikalne źródło wiedzy o opiniach i doświadczeniach innych CIO
Warto brać udział w Klubie CIO, aby
  • rozwijać wiedzę o dobrych praktykach zarządzania IT
  • wymieniać doświadczenia z najlepszymi CIO
  • zyskać uznanie na forum firmy i w społeczności IT
  • poprawiać własną skuteczność w realizacja celów IT i firmy
  • budować lepsze zrozumienie roli i zadań nowoczesnego CIO
  • uzyskać realny wpływ na strategię firmy