CIO roku 2004

Finaliści konkursu CIO Roku 2004

2 miejsce

CIO roku 2004

Andrzej J. Galik

Andrzej J. Galik - TIS Polska Manager w Thomson multimedia Polska

Motto zawodowe zespołu IT:

Powiedz, czego chcesz, my na to znajdziemy sposób.

Prezentowany projekt:

Restrukturyzacja IT w zakładach Thomsona w Polsce i Europie Wschodniej

Cele i efekty jednego z kluczowych etapów projektu:

  • Zbudowanie jednolitego systemu raportowania
  • Wprowadzenie automatycznej publikacji raportów w intranecie z kontrolowanym dostępem
  • poprawa bezpieczeństwa
  • uproszczenie administracji i redukcja kosztów
  • skrócenie czasu dostępu do informacji

3 miejsce (ex aequo)

CIO roku 2004

Sławomir Kierner

Sławomir Kierner - IT Manager, Poland & Baltics, Procter & Gamble

Motto zawodowe:

Pracownicy nowocześnie zarządzanego działu IT budują prawdziwą przewagę konkurencyjną.

Prezentowany projekt:

Zbudowanie marki IT w Procter & Gamble

Cele i osiągnięcia:

  • Nominacja do finału konkursu - "Lider Informatyki"
  • Podjęcie globalnego przewodnictwa w fabrycznych systemach e-manufacturing i e-learning
  • Podwojenie liczebności grupy globalnej i związane z tym nowe projekty - 40 nowych miejsc pracy
  • Nowy system ścieżek kariery
  • System mierzenia wartości IT
  • Zbudowanie marki IT warsaw.sweetspot

3 miejsce (ex aequo)

CIO roku 2004

Tomasz Romanowski

Tomasz Romanowski - dyrektor Krajowego Centrum Technologii Informatycznych Alstom Power sp. z o.o.

Motto zawodowe:

Nic nie wydarza się bez osobistej przemiany.

W. E. Deming

Prezentowany projekt:

Integracja systemu ERP w Alstom Power

Cele projektu:

  • Unifikacja procesów finansowych, produkcyjnych, logistycznych i kadrowo-płacowych w spółce w Elblągu i oddziale spółki we Wrocławiu
  • Redukcja kosztów informatyki o 20%
  • Implementacja business continuity
  • Zintegrowany system dla 4 fabryk i 15 "biznesów"

CIO roku 2004

Piotr Celmer

Piotr Celmer - dyrektor ds. systemów informatycznych w firmie Tele-Fonika Kable SA

Motto zawodowe:

Nie musi się mieć nadziei na zwycięstwo, aby zacząć, ani odnosić sukcesów, by wytrwać.

Prezentowany projekt:

"Magazyn XXI wieku" - projekt informatyzacji magazynów w firmie Pliva Kraków SA

Cele projektu:

  • Usprawnienie procesów ewidencji przepływu materiałów
  • Optymalizacja wykorzystania powierzchni magazynowych
  • Redukcja kosztów generowanych w obu powyższych sferach
  • Zwiększenie efektywności i wykorzystania czasu obsługi magazynów
  • Wyeliminowanie zbędnych przebiegów sprzętu i ludzi

CIO roku 2004

Jadwiga Gnybek

Jadwiga Gnybek - Departament Operacji Pionu Informatyki w Telekomunikacji Polskiej

Motto zawodowe:

Choć informatycy świetnie się bawią we własnym towarzystwie - trzeba pamiętać, że "informatyka nie wyżywi się sama".

Prezentowany projekt:

"Herkules XXI, czyli CIO w firmie średniej wielkości"

Osiągnięte cele projektu:

  • Ustabilizowana praca wielu eksploatowanych w firmie podsystemów
  • Podwaliny procedur bezpieczństwa, działań operacyjnych i dokumentacji technicznej
  • Stabilny i kompetentny zespół
  • Podniesienie jakości usług działu IT

CIO roku 2004

Rafał Cytrycki

Rafał Cytrycki - dyrektor rozwoju systemów w Inteligo Financial Services SA

Motto zawodowe:

Projekty prowadź zgodnie ze swoją strategią rozwoju całego systemu, a jednocześnie w zgodzie z tym, czego oczekuje od nich biznes.

Prezentowany projekt:

Budowa platformy Inteligo

Cele projektu:

  • Wielokanałowość funkcjonowania
  • Zintegrowana obsługa relacji z klientem (operacyjny CRM)
  • Zbieranie i monitorowanie danych o zachowaniu klienta
  • Możliwość pracy w środowisku rozproszonym i w wielu lokalizacjach
  • Wysoka wydajność, skalowalność i niezawodność
  • Niewygórowane koszty


TOP 200
Na ten temat
Magazyny CXO
Partnerzy Klubu CIO
O Klubie

Klub CIO to niezależna organizacja, która istnieje od 2003 roku. Powstał z inicjatywy International Data Group Poland S.A., amerykańskiego wydawnictwa, które prowadzi Kluby CIO w wielu różnych krajach.

Stworzony dla dyrektorów IT Klub CIO, to przede wszystkim dwie wartości najczęściej podkreślane przez samych członków Klubu. Po pierwsze - poszerzanie zakresu swojej wiedzy oraz - po drugie - możliwość spotkania się w swobodnej atmosferze, w gronie znakomitych menedżerów i porozmawianie o tym, co ważne dla każdego CIO.

Jak działa Klub CIO?
  • regularne spotkania w gronie kilkudziesięciu CxO (w większości CIO)
  • 2,5 godziny programu merytorycznego plus 1-2 godziny networkingu
  • spotkania w Warszawie i innch miastach (Gdańsk, Wrocław, i in.)
  • komunikacja w ramach grupy Klub CIO na LinkedIn
  • serwis cxo.pl – służy wymianie wiedzy, doświadczeń, przedstawia historie i dokonania członków Klubu CIO
  • udział w badaniach i dostęp do ich wyników – unikalne źródło wiedzy o opiniach i doświadczeniach innych CIO
Warto brać udział w Klubie CIO, aby
  • rozwijać wiedzę o dobrych praktykach zarządzania IT
  • wymieniać doświadczenia z najlepszymi CIO
  • zyskać uznanie na forum firmy i w społeczności IT
  • poprawiać własną skuteczność w realizacja celów IT i firmy
  • budować lepsze zrozumienie roli i zadań nowoczesnego CIO
  • uzyskać realny wpływ na strategię firmy