CIO Roku 2015: spotkania, czy przesłuchania?

Wiele osób pyta o atmosferę spotkań w finałowym etapie konkursu CIO Roku 2015. Poprosiłem kolegę o kilka zdjęć...

CIO Roku 2015: spotkania, czy przesłuchania?

CIO Roku to konkurs wyjątkowy, także ze względu na szansę spotkania finalistów z jurorami.

Wiele osób pyta o atmosferę tych spotkań: czy to naprawdę spotkania, czy bardziej przesłuchania? Audyt, konsylium, szczera rozmowa?

Przeprosiliśmy jury i jednego z bohaterów wczorajszej sesji na 60 sekund i mamy kilka zdjęć obrazujących atmosferę. W akcji Bogusław Święcicki, CIO Grupy Atlas, któremu przysłuchują i z którym dyskutują jurorzy. To było dobre spotkanie, podobnie jak zresztą wszystkie w ciągu dwóch dni sesji 2. etapu CIO Roku 2015.


TOP 200
Na ten temat
Magazyny CXO
Partnerzy Klubu CIO
O Klubie

Klub CIO to niezależna organizacja, która istnieje od 2003 roku. Powstał z inicjatywy International Data Group Poland S.A., amerykańskiego wydawnictwa, które prowadzi Kluby CIO w wielu różnych krajach.

Stworzony dla dyrektorów IT Klub CIO, to przede wszystkim dwie wartości najczęściej podkreślane przez samych członków Klubu. Po pierwsze - poszerzanie zakresu swojej wiedzy oraz - po drugie - możliwość spotkania się w swobodnej atmosferze, w gronie znakomitych menedżerów i porozmawianie o tym, co ważne dla każdego CIO.

Jak działa Klub CIO?
  • regularne spotkania w gronie kilkudziesięciu CxO (w większości CIO)
  • 2,5 godziny programu merytorycznego plus 1-2 godziny networkingu
  • spotkania w Warszawie i innch miastach (Gdańsk, Wrocław, i in.)
  • komunikacja w ramach grupy Klub CIO na LinkedIn
  • serwis cxo.pl – służy wymianie wiedzy, doświadczeń, przedstawia historie i dokonania członków Klubu CIO
  • udział w badaniach i dostęp do ich wyników – unikalne źródło wiedzy o opiniach i doświadczeniach innych CIO
Warto brać udział w Klubie CIO, aby
  • rozwijać wiedzę o dobrych praktykach zarządzania IT
  • wymieniać doświadczenia z najlepszymi CIO
  • zyskać uznanie na forum firmy i w społeczności IT
  • poprawiać własną skuteczność w realizacja celów IT i firmy
  • budować lepsze zrozumienie roli i zadań nowoczesnego CIO
  • uzyskać realny wpływ na strategię firmy