CIO Roku 2010

Finalista: Jerzy Badowski Brak akceptacji pomysłu ze strony jednostki centralnej nie musi oznaczać jego zaniechania. Dzięki sile przekonywania, twardym danym i cierpliwości w rozmowach ze zwierzchnikami Inter Partner Assistance Polska może dziś budżetować w systemie IBM Cognos TM1.

Bio

Dyrektor Departamentu IT w Inter Partner Assistance Polska SA - globalnej organizacji należącej do Grupy AXA Assistance (Grupa AXA), gdzie pracując od lipca 2009 r., występuje w imieniu IT polskiego oddziału oraz całej Grupy.

Wcześniej zarządzał informatyką w firmie branży finansowej Mortgage Broker Sp. z o.o., a w latach 2005 - 2008 był CIO w linii lotniczej Centralwings,). Był także szefem IT w firmach BusinessPoint SA i AMG.net SA. Jest absolwentem Międzynarodowego Wydziału Inżynierii Politechniki Łódzkiej (kierunek: mechatronika), ukończył także m.in. podyplomowe studia Jakość i Bezpieczeństwo Informacji w Środowisku IT na Politechnice Warszawskiej oraz "IT w biznesie" w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych w Warszawie. Ukończył również podyplomowe kierunki menedżerskie i poświęcone zarządzaniu zasobami ludzkimi. Jest członkiem założycielem itSMF Polska, gdzie obecnie pełni funkcję wiceprzewodniczącego Komisji Rewizyjnej. Od kilku lat jest również członkiem Klubu CIO Polska.

Jerzy Badowski, dyrektor Departamentu IT w Inter Partner Assistance Polska (marka należąca do Grupy AXA Assistance wchodzącej z kolei w skład Grupy AXA), odpowiedzialny za wdrożenie nowego systemu wspomagającego procesy budżetowania i raportowania w firmie, dziś wie, że nawet w sytuacji odmowy nie należy się poddawać. Dzięki zaangażowaniu jego i najważniejszych menedżerów firmy, Inter Partner Assistance Polska może stać się prekursorem zmian w całej grupie Axa Assistance.


TOP 200
Na ten temat
Magazyny CXO
Partnerzy Klubu CIO
O Klubie

Klub CIO to niezależna organizacja, która istnieje od 2003 roku. Powstał z inicjatywy International Data Group Poland S.A., amerykańskiego wydawnictwa, które prowadzi Kluby CIO w wielu różnych krajach.

Stworzony dla dyrektorów IT Klub CIO, to przede wszystkim dwie wartości najczęściej podkreślane przez samych członków Klubu. Po pierwsze - poszerzanie zakresu swojej wiedzy oraz - po drugie - możliwość spotkania się w swobodnej atmosferze, w gronie znakomitych menedżerów i porozmawianie o tym, co ważne dla każdego CIO.

Jak działa Klub CIO?
  • regularne spotkania w gronie kilkudziesięciu CxO (w większości CIO)
  • 2,5 godziny programu merytorycznego plus 1-2 godziny networkingu
  • spotkania w Warszawie i innch miastach (Gdańsk, Wrocław, i in.)
  • komunikacja w ramach grupy Klub CIO na LinkedIn
  • serwis cxo.pl – służy wymianie wiedzy, doświadczeń, przedstawia historie i dokonania członków Klubu CIO
  • udział w badaniach i dostęp do ich wyników – unikalne źródło wiedzy o opiniach i doświadczeniach innych CIO
Warto brać udział w Klubie CIO, aby
  • rozwijać wiedzę o dobrych praktykach zarządzania IT
  • wymieniać doświadczenia z najlepszymi CIO
  • zyskać uznanie na forum firmy i w społeczności IT
  • poprawiać własną skuteczność w realizacja celów IT i firmy
  • budować lepsze zrozumienie roli i zadań nowoczesnego CIO
  • uzyskać realny wpływ na strategię firmy