CIO Roku 2009: konkurs marzeń

Janusz Stankiewicz doprowadził do fuzji technologicznej dwóch dużych organizacji: GE Money Bank i tzw. miniBPH. Od 1 stycznia br. oba banki działają jako jedna organizacja - Bank BPH Grupa GE Capital. "Za motto obrał sobie hasło: Postrzegam siebie jako lidera biznesowego skoncentrowanego na ludziach. Najlepszym dowodem sukcesu jest niezakłócona dostępność do wszystkich usług dla klientów obydwu banków przy ujednoliconym sposobie obsługi klientów i produktów. Jak sam opowiada, podobnych fuzji na świecie, o których wiadomo, że się udały, nie było" - mówił juror konkursu Andrzej Galik, CIO Roku 2006, koordynator ICT w Krajowym Punkcie Kontaktowym Programów Badawczych UE.

Jury wyróżniło także dwóch CIO. Paweł Dobrzański, CIO w spółce Ruch SA, przyczynił się do uruchomienia usługi "Paczka w Ruchu", a Paweł Leżański, CTO w Grupie Onet.pl, stworzył w Polsce pierwszą budowaną od zera serwerownię wysokiej gęstości mocy. "Oto zdecydowani, o pewnej ręce, utalentowani top menedżerowie IT, których działania mogą w kapitalny sposób wpłynąć na ekonomiczną sytuację ich firm" - mówił podczas laudacji Szymon Augustyniak, redaktor CIO Magazynu Dyrektorów IT.

Tytuł CIO Roku 2009 przyznano Sławomirowi Panasiukowi, wiceprezesowi Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych SA (1). Drugie miejsce zajęli ex aequo Tomasz Kuźmierz, CIO Fortis Bank BNP Paribas, oraz Janusz Stankiewicz, CIO połączonego z BPH GE Money Bank (2). Przyznano dwa wyróżnienia: dla Pawła Dobrzańskiego, CIO w Ruch SA, oraz Pawła Leżańskiego, CTO w Grupie Onet.pl (3).

1

1

2

2

3

3


TOP 200
Na ten temat
Magazyny CXO
Partnerzy Klubu CIO
O Klubie

Klub CIO to niezależna organizacja, która istnieje od 2003 roku. Powstał z inicjatywy International Data Group Poland S.A., amerykańskiego wydawnictwa, które prowadzi Kluby CIO w wielu różnych krajach.

Stworzony dla dyrektorów IT Klub CIO, to przede wszystkim dwie wartości najczęściej podkreślane przez samych członków Klubu. Po pierwsze - poszerzanie zakresu swojej wiedzy oraz - po drugie - możliwość spotkania się w swobodnej atmosferze, w gronie znakomitych menedżerów i porozmawianie o tym, co ważne dla każdego CIO.

Jak działa Klub CIO?
  • regularne spotkania w gronie kilkudziesięciu CxO (w większości CIO)
  • 2,5 godziny programu merytorycznego plus 1-2 godziny networkingu
  • spotkania w Warszawie i innch miastach (Gdańsk, Wrocław, i in.)
  • komunikacja w ramach grupy Klub CIO na LinkedIn
  • serwis cxo.pl – służy wymianie wiedzy, doświadczeń, przedstawia historie i dokonania członków Klubu CIO
  • udział w badaniach i dostęp do ich wyników – unikalne źródło wiedzy o opiniach i doświadczeniach innych CIO
Warto brać udział w Klubie CIO, aby
  • rozwijać wiedzę o dobrych praktykach zarządzania IT
  • wymieniać doświadczenia z najlepszymi CIO
  • zyskać uznanie na forum firmy i w społeczności IT
  • poprawiać własną skuteczność w realizacja celów IT i firmy
  • budować lepsze zrozumienie roli i zadań nowoczesnego CIO
  • uzyskać realny wpływ na strategię firmy