Być postacią na dowolnie wybranej fotografii

Jeśli ktoś ma problemy w relacjach z innymi ludźmi, bezskutecznie próbuje pozyskać klientów, stworzyć własną markę i rozkręcić biznes, powinien przeczytać książkę Michała Wawrzyniaka „Stań się guru kultu..ry”.

Na trudnym rynku utrzymają się firmy, które nie tylko umieją wytwarzać ważne i ciekawe produkty, ale przede wszystkim zainteresować nimi klientów. Dlatego książka ta jest skierowana przede wszystkim do osób, którym zależy na zrobieniu kariery. Pokazuje, jak stworzyć swoją markę, zjednywać sobie klientów, którzy pomogą w rozwoju biznesu. Podpowiada, gdzie szukać wsparcia, do kogo zwracać się o radę i jak z niej korzystać, „odpowiednio wyważyć proporcje między pozytywnie nakręcającymi poradami i tymi ostrzegawczymi”. Jak pisze Michał Wawrzyniak: „Istotne jest więc dla Ciebie to, czy chcąc upiec chleb, pytasz o radę piekarza czy murarza”. Wbrew pozorom, nie dla każdego jest to oczywiste. „W naszym świecie jest obecnie zbyt wielu ludzi, którzy swoimi ograniczeniami blokują innych”. Wskazuje także „grzechy promowania siebie”, uświadamia, „Dlaczego nawet superbohater potrzebuje aktywnej reklamy i promocji” i że „Każdy biznes ma swoje naturalne ograniczenia”. Podpowiada, żeby nie narzekać i choć to nieprzyjemne, starać się uczyć na swoich porażkach, słuchać opinii zespołu i dbać o swoich ludzi, dzieląc korzyści, ale nie zapominając o zachowaniu hierarchiczności.

Jak zatem zmienić swoje życie, pokonać „6 etapów, aby wzmocnić charyzmę, zgromadzić własnych apostołów, przyciągnąć wiernych wyznawców oraz zbudować unikalny biznes!”? Jedna z rad zawartych w książce brzmi: „Bądź postacią na dowolnie wybranej fotografii. Dzięki temu zobaczysz spełnienie swoich pragnień”.

Michał Wawrzyniak

„Stań się guru kultu..ry, czyli pokonaj 6 etapów, aby wzmocnić charyzmę, zgromadzić własnych apostołów, przyciągnąć wiernych wyznawców oraz zbudować unikalny biznes”

Wydawnictwo HELION, Warszawa 2014

s. 242


TOP 200
Na ten temat
Magazyny CXO
Partnerzy Klubu CIO
O Klubie

Klub CIO to niezależna organizacja, która istnieje od 2003 roku. Powstał z inicjatywy International Data Group Poland S.A., amerykańskiego wydawnictwa, które prowadzi Kluby CIO w wielu różnych krajach.

Stworzony dla dyrektorów IT Klub CIO, to przede wszystkim dwie wartości najczęściej podkreślane przez samych członków Klubu. Po pierwsze - poszerzanie zakresu swojej wiedzy oraz - po drugie - możliwość spotkania się w swobodnej atmosferze, w gronie znakomitych menedżerów i porozmawianie o tym, co ważne dla każdego CIO.

Jak działa Klub CIO?
  • regularne spotkania w gronie kilkudziesięciu CxO (w większości CIO)
  • 2,5 godziny programu merytorycznego plus 1-2 godziny networkingu
  • spotkania w Warszawie i innch miastach (Gdańsk, Wrocław, i in.)
  • komunikacja w ramach grupy Klub CIO na LinkedIn
  • serwis cxo.pl – służy wymianie wiedzy, doświadczeń, przedstawia historie i dokonania członków Klubu CIO
  • udział w badaniach i dostęp do ich wyników – unikalne źródło wiedzy o opiniach i doświadczeniach innych CIO
Warto brać udział w Klubie CIO, aby
  • rozwijać wiedzę o dobrych praktykach zarządzania IT
  • wymieniać doświadczenia z najlepszymi CIO
  • zyskać uznanie na forum firmy i w społeczności IT
  • poprawiać własną skuteczność w realizacja celów IT i firmy
  • budować lepsze zrozumienie roli i zadań nowoczesnego CIO
  • uzyskać realny wpływ na strategię firmy