Być postacią na dowolnie wybranej fotografii

Jeśli ktoś ma problemy w relacjach z innymi ludźmi, bezskutecznie próbuje pozyskać klientów, stworzyć własną markę i rozkręcić biznes, powinien przeczytać książkę Michała Wawrzyniaka „Stań się guru kultu..ry”.

Być postacią na dowolnie wybranej fotografii
Na trudnym rynku utrzymają się firmy, które nie tylko umieją wytwarzać ważne i ciekawe produkty, ale przede wszystkim zainteresować nimi klientów. Dlatego książka ta jest skierowana przede wszystkim do osób, którym zależy na zrobieniu kariery. Pokazuje, jak stworzyć swoją markę, zjednywać sobie klientów, którzy pomogą w rozwoju biznesu. Podpowiada, gdzie szukać wsparcia, do kogo zwracać się o radę i jak z niej korzystać, „odpowiednio wyważyć proporcje między pozytywnie nakręcającymi poradami i tymi ostrzegawczymi”. Jak pisze Michał Wawrzyniak: „Istotne jest więc dla Ciebie to, czy chcąc upiec chleb, pytasz o radę piekarza czy murarza”. Wbrew pozorom, nie dla każdego jest to oczywiste. „W naszym świecie jest obecnie zbyt wielu ludzi, którzy swoimi ograniczeniami blokują innych”. Wskazuje także „grzechy promowania siebie”, uświadamia, „Dlaczego nawet superbohater potrzebuje aktywnej reklamy i promocji” i że „Każdy biznes ma swoje naturalne ograniczenia”. Podpowiada, żeby nie narzekać i choć to nieprzyjemne, starać się uczyć na swoich porażkach, słuchać opinii zespołu i dbać o swoich ludzi, dzieląc korzyści, ale nie zapominając o zachowaniu hierarchiczności.

Jak zatem zmienić swoje życie, pokonać „6 etapów, aby wzmocnić charyzmę, zgromadzić własnych apostołów, przyciągnąć wiernych wyznawców oraz zbudować unikalny biznes!”? Jedna z rad zawartych w książce brzmi: „Bądź postacią na dowolnie wybranej fotografii. Dzięki temu zobaczysz spełnienie swoich pragnień”.

Zobacz również:

  • GenAI jednym z priorytetów inwestycyjnych w firmach
  • Szef Intela określa zagrożenie ze strony Arm jako "nieistotne"
  • International Data Group powołuje Genevieve Juillard na stanowisko CEO

Michał Wawrzyniak

„Stań się guru kultu..ry, czyli pokonaj 6 etapów, aby wzmocnić charyzmę, zgromadzić własnych apostołów, przyciągnąć wiernych wyznawców oraz zbudować unikalny biznes”

Wydawnictwo HELION, Warszawa 2014

s. 242

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200