Podskoki satysfakcji

TNS OBOP przedstawił kolejne notowanie indeksu satysfakcji klientów operatorów telekomunikacyjnych. Na czele rankingu operatorów stacjonarnych w listopadzie była Netia, najwięcej 'bardzo zadowolonych' przybyło zaś od października TP.

Wśród operatorów stacjonarnych najwięcej zadowolonych klientów mają Netia (58%) ("bardzo zadowoleni" - abonenci, którzy dali oceny 8, 9 lub 10 w skali 10-punktowej) oraz Telefonia Dialog (56%). Wśród badanych operatorów telefonii komórkowej 68% bardzo zadowolonych klientów miała w listopadzie br. Idea, 66% - Era, a 64% - Plus GSM.

Ponadto, według najnowszego TNS Telecoms Index bardzo wyraźnie, w porównaniu z poprzednim miesiącem wzrósł odsetek "bardzo zadowolonych" klientów Telekomunikacji Polskiej - z 36% do 43%. To najwyższe notowanie satysfakcji klientów TP od początku istnienia indeksu. Warto zauważyć, że notowania TP w badaniu w poszczególnych miesiącach br. rosły raczej stopniowo, uzyskując poprawę rzędu 1 - 4 punktów proc. w porównaniu rok do roku. Do chwili obecnego notowania i listopadowego "skoku" notowanie dla TP "nie przebiło" maksymalnego poziomu 37% "bardzo zadowolonych" uzyskiwanego jeszcze w 2002 roku.

Badanie TNS Telecoms Index zrealizowano pomiędzy 13 a 16 listopada br. na próbie 1005 mieszkańców Polski powyżej 15 roku życia.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200