Spotkanie Klubu CIO 28 lutego 2018
15.00–15.30

Powitalna kawa i herbata

15.30–16.30

Customer Experience (CX) jako jeden z głównych celów Digital Transformation

  • Czy CX może znacząco wpłynąć na transformację branży - case study Trans.eu
  • Czy można budować wartość produktu cyfrowego w oparciu o metryki CX?
  • Digital Transformation a paradoksy ekonomii behawioralnej - czy czeka nas transformacja wszystkich branż?
Jacek Popko Jacek Popko, Chief of Consulting, RST Software Masters / Founder Usability LAB
Monika Stelmach Monika Stelmach, Lider Komunikacji ds. Rynków Zagranicznych, Logintrans Sp.z o.o.
16.30–16.45

Przerwa, networking

16.45–18.00

CX jako cel transformacji cyfrowej biznesu

  • Możliwości i wyzwania budowy doświadczenia klienta w warunkach Digital Disruption
  • Spójne podejście do zarządzania doświadczeniem klienta - rozmywanie granic organizacji w scyfryzowanej firmie
  • Cyfrowy klient - nowy czy lepiej poznany? w stronę zindywidualizowanego doświadczenia klienta

 

Dyskusja panelowa

Anna Kotuniak-Partycka Anna Kotuniak-Partycka, Head of Customer Experience, MediaMarktSaturn Retail Group
Artur Kryzan Artur Kryzan, Kierownik ds. Customer Experience i Digitalizacji, Volkswagen Group Polska
Małgorzata Marcinkowska Małgorzata Marcinkowska, Global CRM Director, Oriflame
Tomasz Sroczyński Tomasz Sroczyński, Dyrektor ds. jakości, Atlas Sp. z o.o.
18.00

Kolacja i dyskusje klubowe

Organizatorzy dołożą wszelkich starań, aby konferencja odbyła się zgodnie z prezentowanym programem, jednak zastrzega się możliwość częściowych zmian.