Klub CIO w Warszawie, 28 lutego 2018

Customer Experience. Cel główny transformacji cyfrowej 
 

Być może najciekawszą perspektywę na cyfrową transformację reprezentują CMO, którzy za cel wszystkich zmian, wszystkich transformacji biznesu obierają Customer Experience. 

Ze strony CIO, mocno zaangażowanych w procesy biznesowe przychodzi propozycja, aby cyfryzacja służyła w takim razie także uspójnieniu i uwspólnieniu podejścia proklienckiego – rozszerzenia go na klientów wewnętrznych.

Czy cyfryzacja może być wspólną platformą do definiowania i traktowania klientów wewnętrznych i zewnętrznych według jednego punktu odniesienia – efektów budowy jego pozytywnego doświadczenia z interakcji.  

Temat, który znalazł się w Agendzie CIO 2018 z rekomendacji Michała Paprockiego, CIO Roku 2017, obiecuje dużo świeżej i inspirującej dyskusji. 


Zapraszamy do Klubu!

 

 
Szymon Augustyniak
redaktor naczelny
CIO Magazyn Dyrektorów IT

Spotkanie Klubu CIO 28 lutego 2018
15.00–15.30

Powitalna kawa i herbata

15.30–16.30

Customer Experience (CX) jako jeden z głównych celów Digital Transformation

  • Czy CX może znacząco wpłynąć na transformację branży - case study Trans.eu
  • Czy można budować wartość produktu cyfrowego w oparciu o metryki CX?
  • Digital Transformation a paradoksy ekonomii behawioralnej - czy czeka nas transformacja wszystkich branż?
Jacek Popko Jacek Popko, Chief of Consulting, RST Software Masters / Founder Usability LAB
Monika Stelmach Monika Stelmach, Lider Komunikacji ds. Rynków Zagranicznych, Logintrans Sp.z o.o.
16.30–16.45

Przerwa, networking

16.45–18.00

CX jako cel transformacji cyfrowej biznesu

  • Możliwości i wyzwania budowy doświadczenia klienta w warunkach Digital Disruption
  • Spójne podejście do zarządzania doświadczeniem klienta - rozmywanie granic organizacji w scyfryzowanej firmie
  • Cyfrowy klient - nowy czy lepiej poznany? w stronę zindywidualizowanego doświadczenia klienta

 

Dyskusja panelowa

Anna Kotuniak-Partycka Anna Kotuniak-Partycka, Head of Customer Experience, MediaMarktSaturn Retail Group
Artur Kryzan Artur Kryzan, Kierownik ds. Customer Experience i Digitalizacji, Volkswagen Group Polska
Małgorzata Marcinkowska Małgorzata Marcinkowska, Global CRM Director, Oriflame
Tomasz Sroczyński Tomasz Sroczyński, Dyrektor ds. jakości, Atlas Sp. z o.o.
18.00

Kolacja i dyskusje klubowe

Organizatorzy dołożą wszelkich starań, aby konferencja odbyła się zgodnie z prezentowanym programem, jednak zastrzega się możliwość częściowych zmian.


W gronie prelegentów:

Anna Kotuniak-Partycka

Head of Customer Experience, MediaMarktSaturn Retail Group

Artur Kryzan

Kierownik ds. Customer Experience i Digitalizacji, Volkswagen Group Polska

Małgorzata Marcinkowska

Global CRM Director, Oriflame

Jacek Popko

Chief of Consulting, RST Software Masters / Founder Usability LAB

Tomasz Sroczyński

Dyrektor ds. jakości, Atlas Sp. z o.o.

Monika Stelmach

Lider Komunikacji ds. Rynków Zagranicznych, Logintrans Sp.z o.o.

Partner spotkania Klubu CIO

 

The Heart Warsaw

Warsaw Spire
plac Europejski 1

Warszawa

Jesteśmy do Państwa dyspozycji:



Szymon Augustyniak
Szymon_Augustyniak@idg.com.pl

Klaudia Kałuska
Tel. 662 287 865
Klaudia_Kaluska@idg.com.pl

Sebastian Watras
Tel. 662 287 730
Sebastian_Watras@idg.com.pl