Rada programowa Klubu CIO

Tomasz Matuła CIO Roku 2010 Lew Klubu CIO 2014

Ekspert i menedżer rynku ICT oraz telco. Kluczowe dziedziny jego pracy to cyberbezpieczeństwo, nowoczesne usługi ICT, cloud computing. Przez 14 lat odpowiadał i rozwijał ten obszar w Orange Polska.

Absolwent Politechniki Śląskiej. W 2002 roku uzyskał Międzynarodowy Dyplom Managementu IFG (MBA) Francuskiego Instytutu Zarządzania, w 2009 ukończył Advanced Management Program IESE Uniwersytetu Nawarra.

Zdobył tytuł CIO Roku w 2010, od tego czasu uczestniczy w obradach jury tego konkursu. W 2014 społeczność Klubu CIO uhonorowała go tytułem Lew Klubu CIO za najlepsze wystąpienia w toku klubowej Agendy CIO 2014. W 2016 roku wyróżniony tytułem Digital Leader of the Year CIONET POLSKA. W 2017 został finalistą European CIO of the Year. Zdobywca nagrody Royal Jack dla najlepszego prelegenta 20 edycji PLNOG (Polish Network Operators Group).

Jego pasją jest praktyczne wykorzystanie nowoczesnych technologii w biznesie, zarządzanie oraz efektywne łączenie wiedzy i kompetencji pracowników. Uwielbia podróże i ich utrwalenie na fotografii. Jego hobby to paralotniarstwo i wschodnie sztuki walki. Jest miłośnikiem muzyki, teatru i dobrego kina.


Partnerzy Klubu CIO
O Klubie

Klub CIO to niezależna organizacja, która istnieje od 2003 roku. Powstał z inicjatywy International Data Group Poland S.A., amerykańskiego wydawnictwa, które prowadzi Kluby CIO w wielu różnych krajach.

Stworzony dla dyrektorów IT Klub CIO, to przede wszystkim dwie wartości najczęściej podkreślane przez samych członków Klubu. Po pierwsze - poszerzanie zakresu swojej wiedzy oraz - po drugie - możliwość spotkania się w swobodnej atmosferze, w gronie znakomitych menedżerów i porozmawianie o tym, co ważne dla każdego CIO.

Jak działa Klub CIO?
  • regularne spotkania w gronie kilkudziesięciu CxO (w większości CIO)
  • 2,5 godziny programu merytorycznego plus 1-2 godziny networkingu
  • spotkania w Warszawie i innch miastach (Gdańsk, Wrocław, i in.)
  • komunikacja w ramach grupy Klub CIO na LinkedIn
  • serwis cxo.pl – służy wymianie wiedzy, doświadczeń, przedstawia historie i dokonania członków Klubu CIO
  • udział w badaniach i dostęp do ich wyników – unikalne źródło wiedzy o opiniach i doświadczeniach innych CIO
Warto brać udział w Klubie CIO, aby
  • rozwijać wiedzę o dobrych praktykach zarządzania IT
  • wymieniać doświadczenia z najlepszymi CIO
  • zyskać uznanie na forum firmy i w społeczności IT
  • poprawiać własną skuteczność w realizacja celów IT i firmy
  • budować lepsze zrozumienie roli i zadań nowoczesnego CIO
  • uzyskać realny wpływ na strategię firmy