WYDANIE:

maj 2018

MATERIAŁY DO:

07.05.2018

TEMAT NUMERU

Sztuczna inteligencja + IoT
Sztuczna inteligencja i robotyzacja procesów. W jaki sposób zmienia się biznes? W jaki sposób robotyzować i automatyzować procesy w firmie? Kiedy przychodzi czas na dodanie pierwiastka AI?

NOWE ŚWIATY: TRANSFORMACJA CYFROWA RYNKU

Customer Experience – cel główny transformacji cyfrowej?
Czy można budować wartość produktu cyfrowego w oparciu o metryki CX?
Digital Transformation a paradoksy ekonomii behawioralnej – czy czeka nas transformacja wszystkich branż?

Giełda polskich wynalazków
W Polsce powstają technologie i rozwiązania, które warto zaadaptować albo w nie zainwestować. Przegląd znanych i mniej znanych pomysłów, które wykluły się w start-upach, w uczelnianych spin-offach i akceleratorach start-upów, hubach innowacji i garażach.

E-sport
Nowy, dynamicznie rozwijający się obszar rozrywki – przemysł XXI wieku, w którym polskie firmy mają szansę odegrać istotną rolę.

Marketingowi influencerzy
Zysk i ryzyko wykorzystania influencerów w zarządzaniu marką.

TRANSFORMACJA CYFROWA W FIRMIE

Customer Experience
Możliwości i wyzwania budowy doświadczenia klienta w warunkach Digital Disruption:
- spójne podejście do zarządzania doświadczeniem klienta - rozmywanie granic organizacji w scyfryzowanej firmie
- cyfrowy klient - nowy czy lepiej poznany?
W stronę zindywidualizowanego doświadczenia klienta.

Witajcie w świecie RODO
Gotowe lub nie – firmy i instytucje wkraczają w świat definiowany regułami rozporządzenia RODO. Zjawiska, które nastąpią w ciągu najbliższych 6, 12 i 18 miesięcy.

Cyberbezpieczeństwo zarządu
Właściwe zabezpieczenie zarządu i kluczowych decydentów w przestrzeni cyfrowej wymaga dojrzałości, świadomości i specjalnego podejścia.

W wydaniu także: Poczta Polska, KGHM, Napoleon Cat i in.
Magazyn CEO to pismo o wyzwaniach CEO-Digital.
Prezentuje rozwiązania, sukcesy i doświadczenia transformacji biznesu – od modelu analogowego do cyfrowego.
Magazyn CEO przybliża zjawiska, trendy i wizje nowego, cyfryzującego się świata.

ROZPOWSZECHNIANIE: 5000 egz.

Dystrybucja kwalifikowana

(zarządy, prezesi)
2000 szt.

Kolportaż

(salony prasowe)
600 szt.

Dystrybucja bezpłatna

(lotniska, hotele)
400 szt.

Pobrania online

(e-wydanie)
2000 szt.

PROFIL CZYTELNIKA MAGAZYNU CEO

POLECAMY

Executive view point

Prezentacja strategii, wizji lub oferty w formie wywiadu. To rozwiązanie „szyte na miarę” – przygotowywane przez redakcję w ścisłej współpracy z klientem.

1 strona – 10 000 zł

2 strony – 15 000 zł

Partnerstwo tematu

Obszerny artykuł merytoryczny, w którym redakcja porusza uzgodniony temat – z wykorzystaniem wiedzy partnera.

½ strony + logo + 1 strona white paper – 14 000 zł

Komentarz ekspercki

Komentarz jako uzupełnienie materiału redakcyjnego – możliwe zaprezentowanie własnych kompetencji i rozwiązań.

½ strony – 5 400 zł

Reklama

cała strona – 9 000 zł

½ strony – 5 400 zł

insert – 7 000 zł

II okładka – 10 000 zł

III okładka –  000 zł

IV okładka – 15 000 zł

KONTAKT Z BIUREM REKLAMY

Elżbieta Olszewska
Elzbieta_Olszewska@idg.com.pl
662 287 909

Anna Dubrawska
Anna_Dubrawska@idg.com.pl
662 287 830

Katarzyna Jabłońska
Katarzyna_Jablonska@idg.com.pl
662 287 904

Małgorzata Hryckiewicz
Malgorzata_Hryckiewicz@idg.com.pl
662 287 988

Piotr Paszkiewicz
Piotr_Paszkiewicz@idg.com.pl
662 287 826

Włodzimierz Duszyk
Wlodzimierz_Duszyk@idg.com.pl
662 287 909