CEO 2/2016

Zapraszam do lektury kolejnego wydania magazynu poświęconego cyfryzacji biznesu i świata wokół nas.

Bohaterką z okładki jest Agnieszka Kosik, szefowa MediaCom. Dziś to największy dom mediowy w Polsce. Ścieżka MediaCom, to ścieżka liczb, danych, twardej informacji, inicjatywy i odwagi – podejmowania roli przewodnika marki w świecie komunikacji cyfrowej. A to w erze cyfrowego biznesu rola strategiczna.

Piszemy o cyfryzacji muzyki. Michał Urbaniak, gwiazda i legenda światowego jazzu, komentuje ewolucję cyfrową w muzyce i rewolucję cyfrową rynku muzycznego. Nie jest apologetą tych zmian, rysuje inną przyszłość dla artystów i odbiorców – dzięki cyfryzacji inną niż ta, którą wytyczają dzisiejsze muzyczne platformy księgowych.

Piszemy o bezpieczeństwie, o cyberbezpieczeństwie i przemyśle cyberkryminalnym AD 2016. Tomasz Matuła, szef infrastruktury ICT i cyberbezbieczeństwa w Orange Polska, kreśli obraz zjawisk najważniejszych i dla powodzenia biznesu zasadniczych. Piszemy o AI i o IOT. Piszemy o zjawiskach gospodarczych i interpretacjach w kategoriach strategicznych. O zagadnieniach z agendy CEO, prezesów, strategów: interpretacjach Pikkety’ego, Hongbinga, ekonomii postPKB.

Miłej lektury!

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail