I ty zostaniesz CEO
- Zbigniew Grzegorzewski,
- 21.06.2006
J. J. Fox o swojej książce twierdzi, że dla wszystkich CEO jest zbiorem rad i wskazówek, o których nie usłyszą nigdy na zajęciach z MBA.
J. J. Fox o swojej książce twierdzi, że dla wszystkich CEO jest zbiorem rad i wskazówek, o których nie usłyszą nigdy na zajęciach z MBA.
Zobacz również:
- GenAI jednym z priorytetów inwestycyjnych w firmach
- Szef Intela określa zagrożenie ze strony Arm jako "nieistotne"
- International Data Group powołuje Genevieve Juillard na stanowisko CEO
Bardzo dobra lektura na wakacje. Nie trzeba się wgryzać w meritum. Niektóre rady wydają się nawet zbyt proste i oczywiste, choć nie pomniejsza to ich sensu. Dla czytelnika to relaksujący test samego siebie.
Z wydanych w Polsce książek tego autora najbardziej jednak lubię "Jak zostać mistrzem marketingu", która oprócz dobrych rad zawiera świetne studia przypadków.
Jeffrey J. Fox, "Jak zostać CEO, czyli o zasadach dochodzenia na szczyty" (seria: "Recepta na biznes"), Oficyna Wydawnicza Vocatio, s.143.