I ty zostaniesz CEO

J. J. Fox o swojej książce twierdzi, że dla wszystkich CEO jest zbiorem rad i wskazówek, o których nie usłyszą nigdy na zajęciach z MBA.

J. J. Fox o swojej książce twierdzi, że dla wszystkich CEO jest zbiorem rad i wskazówek, o których nie usłyszą nigdy na zajęciach z MBA.

I ty zostaniesz CEO
Fox to ceniony, szczególnie w USA, ekspert od marketingu, wykładowca i założyciel własnej firmy konsultingowej. Na książkę składa się 75 krótkich rozdziałów, tytuł każdego jest radą. Nigdy nie pozwól dobremu szefowi na błąd. Jedną z najlepszych rzeczy, która może ci się przytrafić i pomóc w awansie, jest dobry szef. Przygotuje cię do zajęcia swojego miejsca, a kiedy sam doczeka się awansu, to i ty masz szansę iść w górę. Dlatego nie możesz pozwolić szefowi na błąd, który przeszkodziłby w jego awansie. A gdy już zostaniesz CEO, to wszystkim, powtarzaj, że nie mogą ci pozwolić na błąd.

Zobacz również:

  • GenAI jednym z priorytetów inwestycyjnych w firmach
  • Szef Intela określa zagrożenie ze strony Arm jako "nieistotne"
  • International Data Group powołuje Genevieve Juillard na stanowisko CEO

Bardzo dobra lektura na wakacje. Nie trzeba się wgryzać w meritum. Niektóre rady wydają się nawet zbyt proste i oczywiste, choć nie pomniejsza to ich sensu. Dla czytelnika to relaksujący test samego siebie.

Z wydanych w Polsce książek tego autora najbardziej jednak lubię "Jak zostać mistrzem marketingu", która oprócz dobrych rad zawiera świetne studia przypadków.

Jeffrey J. Fox, "Jak zostać CEO, czyli o zasadach dochodzenia na szczyty" (seria: "Recepta na biznes"), Oficyna Wydawnicza Vocatio, s.143.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200