Absolut
- Zbigniew Grzegorzewski,
- 29.02.2008
Dwaj autorzy zarządzający cenioną agencją brandingową opisują najodważniejsze kampanie reklamowe, które przeprowadzili. Świetnie napisane, książkę czyta się jak dobrą beletrystykę.
Dwaj autorzy zarządzający cenioną agencją brandingową opisują najodważniejsze kampanie reklamowe, które przeprowadzili. Świetnie napisane, książkę czyta się jak dobrą beletrystykę.
Zobacz również:
- GenAI jednym z priorytetów inwestycyjnych w firmach
- Szef Intela określa zagrożenie ze strony Arm jako "nieistotne"
- International Data Group powołuje Genevieve Juillard na stanowisko CEO
Agencja Fallon Worldwide pracowała dla Porsche, Microsoftu, Nikona, Skody czy rządu Wysp Bahama. Stąd więc rozdział z opisem podróży pracowników agencji po tych wyspach, aby zrozumieć ich mieszkańców i znaleźć pomysł na kampanię reklamową. Dla wypromowania samochodów BMW w USA agencja zaangażowała znanych reżyserów filmów fabularnych, by stworzyli kilkuminutowe filmy akcji. Kampania "Na-jemnik" okazała się wielkim sukcesem, przy kosztach mniejszych niż klasycznej reklamy telewizyjnej. I wszystko opisane nie tylko poprzez wielkie sukcesy, ale i dość liczne porażki, a smaku dodają jeszcze relacje z konfliktów z prezesami wielkich firm powstających przy przygotowywaniu kampanii promocyjnych. Ciekawe, dowcipne i inspirujące.
Pat Fallon, Fred Senn "Siła kreacji w reklamie. marka soczysta jak pomarańcza", wydawnictwo Helion, s. 265.