WYDANIE:

wrzesień 2017

MATERIAŁY DO:

07.09.2017

TEMAT NUMERU

Jak dobrze kupować technologię?
Czym się wyróżnia efektywny proces zakupowy technologii? Kto jest źródłem informacji w procesie decyzyjnym? Jaką wartość ma informacja dostawcy? Jaką rolę odgrywają CIO, a jaką menedżerowie LOB? Badanie oraz opinie czołowych CEO i CIO z polskich firm.

NOWE ŚWIATY: TRANSFORMACJA CYFROWA RYNKU

Smart customers: plaga ery cyfrowej
Strategie budowy lojalności klienta w erze cyfrowej transformacji. Beacony, marketing automation, omnichannel, BI, programmatic i rozwój CRM, techniki kognitywne vs. porównywarki cen. Czy cyfryzacja relacji klienta z firmą podnosi czy obniża poziom lojalności względem marki?

Nowy paradygmat komunikacji
Elektromobilność i pojazdy autonomiczne wymagają nowego fundamentu rozwiązań technologicznych i ram IoT. Kto jest pionierem w budowie nowych rozwiązań? Czy nasz rynek przygotowany jest od strony prawnej i organizacyjnej na totalną zmianę organizacji komunikacji?

BIM Building Information Modeling
Cyfryzacja sektora budowlanego dzięki rozwiązaniom BIM: elektroniczna dokumentacja i wymiana informacji zmienia proces projektowania, budowy i utrzymania nieruchomości.

TRANSFORMACJA CYFROWA W FIRMIE

Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe
Automatyzacja, sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe decydują już dziś o konkurencyjności firm i branż.

Scyfryzowane sieci detaliczne
Branża detaliczna doskonali własne i zaadaptowane narzędzia do zarzadzania dostawami, asortymentem, doświadczeniem klienta, optymalizacji procesów. Wyścig scyfryzowanych sieci handlowych wkracza w nowy etap.

Nowe platformy, serwisy społecznościowe i wschodzące gwiazdy e-commerce
Przegląd pomysłów i modeli e-commerce, które skutecznie wyróżniły się na rynku w ostatnim czasie. Na czym polega ich model, na jakim technologicznym fundamencie i rozwiązaniach oparły swój sukces? Jak długo mogą utrzymać unikalną pozycję?

RODO/GDPR - z ręką na pulsie
Implementacja RODO/GDPR inicjuje proces ściśle związany z firmowym IT. Rozwiązania technologiczne z zakresu bezpieczeństwa, przetwarzania danych i tworzenia oprogramowania mogą przyczynić się do efektywnej adaptacji.

Social business
Platforma social business w ATLAS poza konsolidacją grupy przyniosła przełom w komunikacji i cyfryzacji, wprowadziła podejście projektowe w zarządzaniu proesowym poprzez platformę social business IBM Connections.

Magazyn CEO to pismo o wyzwaniach CEO-Digital.
Prezentuje rozwiązania, sukcesy i doświadczenia transformacji biznesu – od modelu analogowego do cyfrowego.
Magazyn CEO przybliża zjawiska, trendy i wizje nowego, cyfryzującego się świata.

ROZPOWSZECHNIANIE: 5000 egz.

Dystrybucja kwalifikowana

(zarządy, prezesi)
2000 szt.

Kolportaż

(salony prasowe)
600 szt.

Dystrybucja bezpłatna

(lotniska, hotele)
400 szt.

Pobrania online

(e-wydanie)
2000 szt.

PROFIL CZYTELNIKA MAGAZYNU CEO

POLECAMY

Executive view point

Prezentacja strategii, wizji lub oferty w formie wywiadu. To rozwiązanie „szyte na miarę” – przygotowywane przez redakcję w ścisłej współpracy z klientem.

1 strona – 10 000 zł

2 strony – 15 000 zł

Partnerstwo tematu

Obszerny artykuł merytoryczny, w którym redakcja porusza uzgodniony temat – z wykorzystaniem wiedzy partnera.

½ strony + logo + 1 strona white paper – 14 000 zł

Komentarz ekspercki

Komentarz jako uzupełnienie materiału redakcyjnego – możliwe zaprezentowanie własnych kompetencji i rozwiązań.

½ strony – 5 400 zł

Reklama

cała strona – 9 000 zł

½ strony – 5 400 zł

insert – 7 000 zł

II okładka – 10 000 zł

III okładka –  000 zł

IV okładka – 15 000 zł

KONTAKT Z BIUREM REKLAMY

Elżbieta Olszewska
Elzbieta_Olszewska@idg.com.pl
662 287 909

Anna Dubrawska
Anna_Dubrawska@idg.com.pl
662 287 830

Katarzyna Jabłońska
Katarzyna_Jablonska@idg.com.pl
662 287 904

Małgorzata Hryckiewicz
Malgorzata_Hryckiewicz@idg.com.pl
662 287 988

Piotr Paszkiewicz
Piotr_Paszkiewicz@idg.com.pl
662 287 826

Włodzimierz Duszyk
Wlodzimierz_Duszyk@idg.com.pl
662 287 909